Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordet og jeg har vært ute og kjørt biltur i snøføyka....og det var akkurat det det var. Jeg har myst, konsentrert meg og håpet inderlig at det var veien jeg holdt meg på og ikke plutselig grøfta. Jammen ikke mye sikt foran doningen min. Sette ned farta er regel nummer en. Beregne mye lengre tid før nedbremsing, holde god avstand, kan ikke benytte seg av "lommer" i trafikken, for en starter med å skli om det blir for voldsomt gasset på.
Altså...det beste er vel å bli innendørs, eller å gå på sine ben...om en må noe ute. Ufyselig kaldt, snø fyller igjen alle rutene på null komma nix og en må koste og skrape...og så har en snudd seg og skal sette seg i bilen og kjøre, men da har det som har smeltet på frontruta fryst til is igjen. :glare:  Jeg vil ha vår NÅ!

*ordet klappet og lo, for det lærte mange nye og rare ord som det ikke hadde hørt helt slik før, sa det. Onkel Jerry pleier å si det annerledes! Og så kom eksempler på Jerri-dialekt, med påfølgende pekefinger fra meg, med påfølgende klappsalver og latterutbrudd fra lille vennen.*

Jaja...jeg har tatt vare på det, men nå må jeg ha pause altså. :sove: Værs`go neste.  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  Tante Hoppis sa jo så mye skøy

når hu ikke syns ting var så gøy.

Veldig lærerikt ja   :jepp:   "  -  Ordet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

I dag skal jeg og Ordet spise veldig god middag :jepp:

"   å jeg veit hva det er.    :hoppendeglad:  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er så kjedelig, tante Kruset. Ligger jo bare på sofaen og glor på den store skjermen, jo. Løft på kroppen og sett i gang med middagen min, nå."

Endret av Kruset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet og jeg har vært ute og kjørt biltur i snøføyka....

Du er klar over at du avslører i hvilken del av Kongeriket Norge du holder hus?   :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg. Usikker på om slike forlangende ord får noen middag her. Det har dessuten fått middagsinvitasjon fra ei annen tante.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kruset skrev:

Det skal jeg. Usikker på om slike forlangende ord får noen middag her. Det har dessuten fått middagsinvitasjon fra ei annen tante.

Spis i ro og fred, du.  Hehe. Slik jeg og skal.   :fnise:

"  dere er så dummen assa. Men ja jeg skal spise med Tante Cata som ba meg først.  :hoppendeglad:  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...