Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Oijj.....det var da overraskende og meget hyggelig å høre, lille venn.
                                                       Helt uventet faktisk. Tusen takk skal du ha.              :laugh: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Lukka du ikke vinduet i natt? Jeg tror vi er flere som fungerer litt rart i den kalde årstiden. :klo: 
Ettersom det er enda noen kalde blå på utsiden av mitt hus i dag, er det tilsvarende færre innomhus. 
Et nytt par raggsokker tres på og skjerf rundt halsen. Noe så koselig som å ha det litt spartansk
og nesten bohemsk kjølig inne denne vinteren. :jepp:  Varm kakao blir bare bedre og bedre innendørs!

Hadde lukka vinduaget, men minusgradene var tosifra :fnise:

Vore ute med første dose kulde og sol, no er det innom for påfyll av mat, for så ei ny dose sol og kulde :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg bare ifra om at jeg løsner forumfortøyningen og driver ut på stuehavet til i morgen en gang.
           Mat, mat, mat og så litt tv...og så er det natta på denne jenta. 
                        So long alle sammen som passer på lille vennen min. :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har endelig kommet hjem etter mange timer på veien. Været er helt vanvittig. Skummelt når det er 3-4 år siden sist man kjørte på vinterføre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint. :) Jeg var litt bekymret et øyeblikk, i går var jeg så syk at jeg bare lå flatt på sofaen mange timer. Det går helst litt bedre nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spritzer med nikotinspray og spinner med fidgetspinner istedet for å røyke. Men får jeg noen anerkjennelse i heimen for innsatsen? Neida. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herr @Tøytigern er veldig utholdende og flink i sin gjerning for tiden. :jepp:  Ja, jeg er våken. Hodet mitt produserte
altfor mange hopp og sprett-tanker, så jeg får like godt stå opp en liten stund....snike meg inn i bakholdsangrep
på meg selv og forsøke å drive meg mot senga igjen etterpå. Jaja...ordet er mitt i natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*det har gått en halvtime og pusen sover....lirker umerkelig lille ordet ut fra klørne...som er tilbaketrukket, heldigvis* :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...