An0nymBruker Skrevet 9. desember 2017 #174821 Del Skrevet 9. desember 2017 Tusen takk @Calandria @Hoppetaujenta og @Jerry Lee Jeg ønsker dere og alle dere andre en fin lørdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174822 Del Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk @Calandria @Hoppetaujenta og @Jerry Lee Jeg ønsker dere og alle dere andre en fin lørdag Tusen takk, An0. Kos deg i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #174823 Del Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk @Calandria @Hoppetaujenta og @Jerry Lee Jeg ønsker dere og alle dere andre en fin lørdag Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. desember 2017 #174824 Del Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tusen takk, An0. Kos deg i dag. Tusen takk Jerry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174825 Del Skrevet 9. desember 2017 16 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ordet har innstendig bedt meg om å få lære mer om kuer, så denne vil jeg forsøke å få tak i på nyåret. " kuer er gumle. De er mye schwærere enn meg å de prater så rart. Litt redd dem jeg. " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #174826 Del Skrevet 9. desember 2017 Kanskje ordet heller vil lære litt mer om sauer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174827 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) 11 minutter siden, Calandria skrev: Kanskje ordet heller vil lære litt mer om sauer 👍 " ja-ah de er jaffal like stutte å tjukke som meg. " - Ordet. Endret 9. desember 2017 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #174828 Del Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: 👍 " ja-ah de er jaffal like stutte å tjukke som meg. " - Ordet. Først kan du jo lære en lite vise om sauen, sant Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174829 Del Skrevet 9. desember 2017 Jeg døøør! Du er jo helt vill. " liker bedre -klyppe søu- med Vassselinaa. " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #174830 Del Skrevet 9. desember 2017 Men husk å gi sauen mye mat, så den blir god og fet Sånn at vi kan lage deilig pinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174831 Del Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, Calandria skrev: Men husk å gi sauen mye mat, så den blir god og fet Sånn at vi kan lage deilig pinnekjøtt Er DU som er sauefôrings/pinnekjøttmekkingsansvarlig vel? " Ja åsså kål'abistappesjef " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #174832 Del Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Er DU som er sauefôrings/pinnekjøttmekkingsansvarlig vel? " Ja åsså kål'abistappesjef " - Ordet. Klart det, Og her er en liten smaksprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2017 #174833 Del Skrevet 9. desember 2017 Stakkars sauene som må høre på slikt morbid prat. Og Jerrys har vi ikke tenkt på i det hele tatt - ever. 44 minutter siden, Jerry Lee skrev: " kuer er gumle. De er mye schwærere enn meg å de prater så rart. Litt redd dem jeg. "- Ordet. Det er bare litt store valper og de er veldig kjælne når du først har begynt å klø de bak ørene. 39 minutter siden, Calandria skrev: Kanskje ordet heller vil lære litt mer om sauer Det støtter vi. 27 minutter siden, Jerry Lee skrev: 👍 " ja-ah de er jaffal like stutte å tjukke som meg. " - Ordet. *merkelig nok tror jeg ikke at det ER ordet som snakker her - jeg lytter til magefølelsen* 20 minutter siden, Calandria skrev: Først kan du jo lære en lite vise om sauen, sant Ordet Er dette det samme ordet du snakker om, som Jerry er på drikketurnè med? Forstår det visst ikke helt. Nå er jeg hjemkommen fra en handleverden som begynner å komme opp i turtall. Glad for at jeg er trygt i hus igjen og at jeg snappet tak i en fersk liten baguett på veien. Nå skal jeg ha kaffe og lønsj. HUPP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174834 Del Skrevet 9. desember 2017 Ok! ...din, din, din, din sau. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174835 Del Skrevet 9. desember 2017 Da går jeg til et annet sted, og Ordet mitt blir selvsagt med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2017 #174836 Del Skrevet 9. desember 2017 8 minutter siden, Calandria skrev: Klart det, Og her er en liten smaksprøve Helt nydelig. Tusen takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2017 #174837 Del Skrevet 9. desember 2017 En tallerken til meg også, takk. Jeg kan ta det som en start på lønsjen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. desember 2017 #174838 Del Skrevet 10. desember 2017 12 hours ago, Calandria said: Klart det, Og her er en liten smaksprøve Dårlig gjort å snike seg innpå og friste meg på den måten Jeg har hatt lyst på pinnekjøtt i et par uker nå, jo! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2017 #174839 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg har lyst på nattmat, men det får vente til i morgen. Jeg har pusset tennene. Akk ja. Kommer ikke morgenen snart da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2017 #174840 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg er glad for at jeg ikke har et tvillingord, for jeg vil ha hele Hoppetussa for meg selv! - hilsen søndagsordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå