Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Er det en mus som kommer pilende bort til katten og blir vasket?
Den var stor

giphy.gif

Rotte.

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Rotte.

Takk :blomst: Er det en tam kjælerotte da kanskje?

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Takk :blomst: Er det en tam kjælerotte da kanskje?

Jepp. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, An0nymBruker skrev:

:ninuskapus: (dette kan da ikke være en mus? Vet dere hvilket dyr det er?)
tenor.gif?itemid=5024871

Det kan da alle se er en katt og en kjæledyrting vel. Er du sliten kanskje, An0?  :fnise: 

Ellers er jeg god og mett, for jeg har hatt privatkokken min på besøk og jeg fikk en liten juletallerken.
Å, så godt det smakte og luktet. Nå er det gjort for en gangs skyld denne jula også, så nå er jeg klar for januar. 

Bortsett fra det toer jeg mine hender når det gjelder tema og språkbruk her inne. :glare: For en gjeng.  ( :klem: )

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det kan da alle se er en katt og en kjæledyrting vel. Er du sliten kanskje, An0?  :fnise: 

Ellers er jeg god og mett, for jeg har hatt privatkokken min på besøk og jeg fikk en liten juletallerken.
Å, så godt det smakte og luktet. Nå er det gjort for en gangs skyld denne jula også, så nå er jeg klar for januar. 

Bortsett fra det toer jeg mine hender når det gjelder tema og språkbruk her inne. :glare: For en gjeng.  ( :klem: )

Så fint at du har koset deg med deilig mat :klemmer:

:jepp: jeg er nok litt sliten i kveld

• Liker 1
Skrevet

Håper at DU får sove godt i natt da. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:skratte:

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Håper at DU får sove godt i natt da. :jepp: 

Tusen takk :hjerte::klemmer: Jeg ønsker det samme for deg og alle dere andre :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Takk, jeg trenger det i natt, An0. Noen ganger kommer jeg bare helt ut av god søvnrytme. :sukk: 

*godt å se at Jerry er i hommør jaffal* ;) 

• Liker 3
Skrevet

Beklager hoppe :fnise:.. tok litt av. Hypondrius tror jeg kommer fra Andeby. Det er jo ikke et fysomt ord da. 

• Liker 3
Skrevet

Njei...kanskje ikke. :)  Ok da, men nå drar jeg tilbake til "Kronen" og ser mer om de kongelige i fortid. Hade. :) 

• Liker 1
Skrevet

*sniktitte umerkelig...se hva som er gjemt... :fnise: < fnise stille og trekke seg ut igjen* 

• Liker 1
Skrevet

Her har det kommet snø! Tro om jeg skal gå ut og lage snøengler? Ordet vil i alle fall ut og leke :jepp:

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Kruset skrev:

Her har det kommet snø! Tro om jeg skal gå ut og lage snøengler? Ordet vil i alle fall ut og leke :jepp:

Jepp, ta med Ordet mitt ut litt. Det gnåler så jævlig her om " kjøttbeta'n  i åmmen ".   Slitsomt.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*godt å se at Jerry er en hummer jaffal* ;) 

😨   :jolie:

• Liker 1
Skrevet

"  Hopplahopp og hopplahei!

Vesletanta vil leke med meg.   :nigo:  "

-  Ordet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...