Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Willy 2 hadde også en arm som ikke funka pga en fødselsskade, noe hans mor aldri kom over å dermed prøvde masse rare behandlinger for å få den til å vokse normalt. Fra å knyte en død hare fast i den, til å knyte den friske armen bak ryggen på han samt elektrosjokk behandling. Han fikk og behandlig med et stativ som skulle rette opp nakken hans, men det virket ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Severus skrev:

Willy 2 hadde også en arm som ikke funka pga en fødselsskade, noe hans mor aldri kom over å dermed prøvde masse rare behandlinger for å få den til å vokse normalt. Fra å knyte en død hare fast i den, til å knyte den friske armen bak ryggen på han samt elektrosjokk behandling. Han fikk og behandlig med et stativ som skulle rette opp nakken hans, men det virket ikke.

Dette, og alle andre dysfunksjonaliteter i europeiske kongehus, skyldes selvsagt flere hundre år med innavl.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  innavl? Defforno'a jærri? Hæ  "   -  Ordet.

Skal forklare deg når du blir større. Det er ufine greier, ser du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Er ikke lenge til Ordet har bursdag nå ser jeg......Bare litt over en måned til :opplyser:

"  ...Ja-ah. Og da må Tante Bler lage kaker til meg for det ha'kke jærri no' greie på.  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

"  ...Ja-ah. Og da må Tante Bler lage kaker til meg for det ha'kke jærri no' greie på.  "   -  Ordet. 

Jepp, kake det er jeg god på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Jepp, kake det er jeg god på :nigo:

"  :hoppendeglad:  :spise:   *gleder seg*  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor gammelt blir det da da? :klo:  Elleve år sies det, men jeg mener at et ord-år er helt annerledes
og at egentlig er det bare tre år eller noe sånn ennå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Men hvor gammelt blir det da da? :klo:  Elleve år sies det, men jeg mener at et ord-år er helt annerledes
og at egentlig er det bare tre år eller noe sånn ennå. 

Usikkert.  Ord-år tilsier eldre i år hvert år, men 6 år i hue' for alltid.   :fnise:

"  nå er'u jævli dummen jærri!   :angry:  :jolie: "   -  Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet bannet ikke da jeg kjente det alene. :sukk: 

Det er nok min feil at det har lært noen ufine ord...   :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  lært mye ufint av diverse Tanter jeg....   :fnise:   ...ikke bare Jærri som kan stygge ord.   "

-   Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Dette, og alle andre dysfunksjonaliteter i europeiske kongehus, skyldes selvsagt flere hundre år med innavl.

Det var en setefødsel som gikk galt, keisersnitt var ikke enda en operasjon med høy overlevelsesstatistikk. Den eneste grunnen til at han ble funksjonshemmet i armen var at den hang fast i fødselskanalen å de brukte makt for å dra ungen ut. Tilstanden heter Erb's palsy, Martin Sheen har samme funksjonshemming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Severus skrev:

Det var en setefødsel som gikk galt, keisersnitt var ikke enda en operasjon med høy overlevelsesstatistikk. Den eneste grunnen til at han ble funksjonshemmet i armen var at den hang fast i fødselskanalen å de brukte makt for å dra ungen ut. Tilstanden heter Erb's palsy, Martin Sheen har samme funksjonshemming.

Oki. Da vet du mer enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir overrasket over hva man kan få vite når man blir med i et politisk parti. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...