Nietsoj Skrevet 22. juli 2017 #169741 Del Skrevet 22. juli 2017 Det er vel ment å være over fikene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2017 #169742 Del Skrevet 22. juli 2017 Upps...da vet jeg sannelig ikke helt hva jeg drev på med for litt tid siden... *gjemme seg inni forumforhengene og le så det ljomer i tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 22. juli 2017 #169743 Del Skrevet 22. juli 2017 Nå måtte jeg ta meg sammen et øyeblikk for ikke å le høyt inne på bussen. Det aner meg at det ikke ville settes altfor stor pris på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. juli 2017 #169744 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: *plukke opp det lille fikenbladet som ligger på bredden...(unnskyld meg til den sovende doktoren)... og feste det lett og umerkelig der det egentlig var ment å skulle være* Så det var hoppe som tok nattbad på oppfordringen min. (jeg sovna og skulle ikke bade) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169745 Del Skrevet 22. juli 2017 9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Så det var hoppe som tok nattbad på oppfordringen min. (jeg sovna og skulle ikke bade) ...og alt er behørig dokumentert med film og fotografier! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169746 Del Skrevet 22. juli 2017 Og Ordet mitt fniser : " Tante Hoppissss daaah... ". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169747 Del Skrevet 22. juli 2017 " har'u pisssa i fryser'n 'a, jærri? Lyst på det til lønnsj, jeg! " - Ordet. At det var? Frekking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2017 #169748 Del Skrevet 22. juli 2017 Kanskje onkel Jerri kunne lage pissa fra bunnen av og ikke sånne papplater fra fryseboksen? 18 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...og alt er behørig dokumentert med film og fotografier! Jeg badet i "adams drakt" som jeg forøvrig har kjøpt på et kostymelager. Ikke mye sensasjonelt å ta bilde av der, Jerri...eller kanskje det er det? En Hoppe i adams`en er ikke hverdagssyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169749 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kanskje onkel Jerri kunne lage pissa fra bunnen av og ikke sånne papplater fra fryseboksen? Jeg badet i "adams drakt" som jeg forøvrig har kjøpt på et kostymelager. Ikke mye sensasjonelt å ta bilde av der, Jerri...eller kanskje det er det? En Hoppe i adams`en er ikke hverdagssyn. Nei. For mye jobb til meg alene. Orker ikke det, dessverre, selvom det selvsagt er best. Syns Big One har mange gode. - Vel..du så veldig Eva ut syns Ordet mitt og jeg. Endret 22. juli 2017 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2017 #169750 Del Skrevet 22. juli 2017 Jerry har nok et innebygget evafilter som han smittet over på ordet. Husk at det må tilpasses et barneord. Ikke voksenmåten å se det på vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169751 Del Skrevet 22. juli 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jerry har nok et innebygget evafilter som han smittet over på ordet. Husk at det må tilpasses et barneord. Ikke voksenmåten å se det på vettu. Fjollis... Nå er lønnsjpisssa'n til Ordet i "åmmen"... og slukhalsen fant ut at " det er to fisker til inni der, Jærri. ". Så da må det bli middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2017 #169752 Del Skrevet 22. juli 2017 Bra! Da stoler jeg på deg og at ordet får god næring i skrotten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169753 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Bra! Da stoler jeg på deg og at ordet får god næring i skrotten i dag. Det siste er vel næringsrikt, om ikke det første. Ordet er mitt i hele dag, Tøvefanter og Knabbere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. juli 2017 #169754 Del Skrevet 22. juli 2017 Siden vi faktisk snakker om Ordet, så fikk jeg en slags aha tanke etter hoppes skildringer av fikenblad, om hvordan ordet nyfiken oppstod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169755 Del Skrevet 22. juli 2017 14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Siden vi faktisk snakker om Ordet, så fikk jeg en slags aha tanke etter hoppes skildringer av fikenblad, om hvordan ordet nyfiken oppstod. Jaha? Så fikenen din er ny? Må man ikke ha på livstid den man fikk utdelt, da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169756 Del Skrevet 22. juli 2017 " menneh...hvor er min hen'a, Jærri? Hæ? ". - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 22. juli 2017 #169757 Del Skrevet 22. juli 2017 Denne samtalen er ikke jeg med på, sa min far en gang, og det samme sier jeg nå Her tilbringes dagen på buss og tog, så det er nok best at ordet får være hos Jærri. Etter middag planlegger jeg å ta over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169758 Del Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, Kruset skrev: Denne samtalen er ikke jeg med på, sa min far en gang, og det samme sier jeg nå Her tilbringes dagen på buss og tog, så det er nok best at ordet får være hos Jærri. Etter middag planlegger jeg å ta over. - Ja, fint. Ordet mitt liker ikke FOR mye risting og skumping... 😉 Husk middagsmaulerester til kvelds om du vil LÅNE Ordet mitt senere. Vi håper forøvrig at Vesla har det fabelaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. juli 2017 #169759 Del Skrevet 22. juli 2017 23 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jaha? Så fikenen din er ny? Må man ikke ha på livstid den man fikk utdelt, da? Jerry, da. Det var snakk om et fikenblad, nytt (som i nylig plukket) til å dekke til. Så bladet blir jo "nyfiken" (hrrfmph, på ein måde, ref Valen figur Geir), ergo blir man nyfiken på hva som befinner seg bak. Noen episoder med ValenTV hadde vært fint for Ordet, men jeg har ikke tenkt å se TV nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2017 #169760 Del Skrevet 22. juli 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jerry, da. Det var snakk om et fikenblad, nytt (som i nylig plukket) til å dekke til. Så bladet blir jo "nyfiken" (hrrfmph, på ein måde, ref Valen figur Geir), ergo blir man nyfiken på hva som befinner seg bak. Noen episoder med ValenTV hadde vært fint for Ordet, men jeg har ikke tenkt å se TV nå. ...å, var det sånn det var? Tviler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå