Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1
2 minutter siden, Kruset skrev:

D et var et hyggelig gjensyn, hvertfall :) Alt bra, håper jeg?

 helt greit, selv om forumet her har forandret seg en god del. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
24 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har sagt det frekt, jeg har sagt det sint og jeg har sagt det på flere pene måter.

Jeg er så drita lei denne kommunistpropagandaen...ikke bare her, men i flere tråder!!!   Hele tiden!!!

Reglene til KG sier at ensidig meningspåvirkning er ikke lov.  Men...gjelder vel ikke alle det, da.....

*borte*

Kunne ikke vært mer enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 Hva mener du nå? :) 

 telle-tråder og sånn ligger ett sted, men skravle-tråder ligger et helt annet sted. 

 og små anonyme lyseblå er tydeligvis ikke velkommen her lenger? :a034::a034: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdaget det første der... :klo:  ...men jeg er glad for at jeg nå kan snakke med folk
og jeg kjenner dem igjen fra tråd til tråd. Masse AB`er som jeg tror jeg kjenner, men som viser seg
å være fremmede allikevel og motsatt....jeg trives ikke med det. At hyggelige AB`er som føler for
å gjemme seg går med i dragsuget er jo dumt, men jeg forstår ikke at det er nødvendig her.
Vi tøyser jo bare på en hyggelig og stort sett gemyttelig måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skillet synes jeg er fryktelig praktisk, særlig etter at rommet ble oversvømmet av telletråder. Andre tråder ble plutselig vanskelige å finne.

Ellers synes jeg det er synd med hyggelige anonyme som forsvinner, men samtidig forstår jeg ikke helt behovet for å være anonym her. Det er også hyggelig å kunne kjenne igjen folk fra tråd til tråd. Jeg tror også de færreste våger å være ufine under nick, og det gjør det lettere å sile ut de som gjentatte ganger er ufyselige, fordi det blir synlig hvem det gjelder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1
2 minutter siden, Kruset skrev:

Skillet synes jeg er fryktelig praktisk, særlig etter at rommet ble oversvømmet av telletråder. Andre tråder ble plutselig vanskelige å finne.

Ellers synes jeg det er synd med hyggelige anonyme som forsvinner, men samtidig forstår jeg ikke helt behovet for å være anonym her. Det er også hyggelig å kunne kjenne igjen folk fra tråd til tråd. Jeg tror også de færreste våger å være ufine under nick, og det gjør det lettere å sile ut de som gjentatte ganger er ufyselige, fordi det blir synlig hvem det gjelder.

men hvis det er noen som er slemme, så er det vel enkelt å rapportere dem? 

 uansett om de er anonyme eller ikke?      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nå slik en gang på dette tidspunktet. Jeg håper at alt går seg til for dem som ikke likte det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

men hvis det er noen som er slemme, så er det vel enkelt å rapportere dem? 

 uansett om de er anonyme eller ikke?      

I og for seg enig, men når det gjentatte ganger kommer personangrep fra ulike AB-er, og det gjerne kan ta timesvis før regelbruddene ryddes. Jeg synes sjelden jeg ser den tendensen fra brukere under nick, og i de tilfellene det er slik, ser man jo hvem som står bak regelbruddene. Da kan man utestenge dem det gjelder. 

Endret av Kruset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
2 minutter siden, Kruset skrev:

I og for seg enig, men når det gjentatte ganger kommer personangrep fra ulike AB-er, og det gjerne kan ta timesvis før regelbruddene ryddes. Jeg synes sjelden jeg ser den tendensen fra brukere under nick, og i de tilfellene det er slik, ser man jo hvem som står bak regelbruddene. Da kan man utestenge dem det gjelder. 

Kan ikke moderator / administrator finne ut hvem som skriver anonymt? :P

Da kan jo folk som driver med kødd som anonyme,  få advarsel (eller bli utestengt) hvis de ikke oppfører seg skikkelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

Kan ikke moderator / administrator finne ut hvem som skriver anonymt? :P

Da kan jo folk som driver med kødd som anonyme,  få advarsel (eller bli utestengt) hvis de ikke oppfører seg skikkelig? 

Jo, men jeg tror dessverre ikke det gjøres så ofte. Jeg har sett eksempler på at en AB gjentatte ganger bedriver regelbrudd i en og samme tråd, tilsynelatende uten at noe skjer. Jeg synes også flere ganger jeg har kjent igjen skrivestilen til anonyme (selvsagt uten at jeg vet med sikkerhet at det er samme bruker), som stadig bryter regler i ulike tråder. Vi får nå se hvilken retning det tar, om det ikke har ønsket effekt våger jeg å ha såpass tiltro til moderatorene at jeg tror reglene vil endres.

Som nevnt synes jeg det er synd at det går utover brukere som oppfører seg pent, og som jeg gjerne har satt pris på. Likevel ser jeg ikke helt at det skal være behov for å være anonym her.

Uansett, nå synes jeg at jeg avsporer tråden litt her, så jeg tror jeg har sagt mitt siste ord om den saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

Kan ikke moderator / administrator finne ut hvem som skriver anonymt? 
Da kan jo folk som driver med kødd som anonyme,  få advarsel (eller bli utestengt) hvis de ikke oppfører seg skikkelig? 

Slik jeg tolker det setter ikke du pris på at det ble slik? Jeg syns at man ikke skal ha modder som barnevakter.
Folk må lære seg til å oppføre seg skikkelig helt på egen hånd, ellers kan man ikke være på et forum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er altså ordet mitt :jepp: Vi har spist middag og hviler nå på sofaen. Lurer på om ikke det skal bli en tur ut i sola også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har sagt det frekt, jeg har sagt det sint og jeg har sagt det på flere pene måter.

Jeg er så drita lei denne kommunistpropagandaen...ikke bare her, men i flere tråder!!!   Hele tiden!!!

Reglene til KG sier at ensidig meningspåvirkning er ikke lov.  Men...gjelder vel ikke alle det, da.....

*borte*

Propaganda å dra på leir klart

Endret av Severus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt telt, men det får jeg vel heller ikke prate om siden det er blått. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns løsningen er bra så langt, samme løsning som her, skulle vært på tellesiden :) Hurra sier jeg.

Alt går seg til etterhvert.:)

Jeg har full forståelse for Anoknapp, om man diskuterer ømfintlige temaer, men at det er i sosiale tråder forstår jeg ikke.

Håper det blir flere endringer etterhvert. :mynona:

 

 

 

Endret av fiole
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...