Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167301 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Det er ganske godt, ja Saftig, laget med surmelk, og med bestemors glasur på toppen Jærri...eeh, mener Ordet, elsker Koppis nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167302 Del Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jærri...eeh, mener Ordet, elsker Koppis nå.... Må bakes når jeg kommer i ny heim, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167303 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Må bakes når jeg kommer i ny heim, tror jeg! Selvsagt må det DET. Flytte for deg sjøl, snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167304 Del Skrevet 13. mai 2017 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Selvsagt må det DET. Flytte for deg sjøl, snart? Flytte fra kollektiv og inn i egen leilighet, ja. Det er på tide nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167305 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Flytte fra kollektiv og inn i egen leilighet, ja. Det er på tide nå. Så bra. Eie, leie, alene eller samboer? Uansett...grattis. Feire med sjokoladekake og kald melk. Ordet mitt og jeg kommer, vøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. mai 2017 #167306 Del Skrevet 13. mai 2017 Kroneis er løgn fra borgerskapet, det koster ikke ei krone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167307 Del Skrevet 13. mai 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så bra. Eie, leie, alene eller samboer? Uansett...grattis. Feire med sjokoladekake og kald melk. Ordet mitt og jeg kommer, vøtt. Leie, alene Det kommer sjokoladekake og melk med forumheisen når flyttingen er over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167308 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Leie, alene Det kommer sjokoladekake og melk med forumheisen når flyttingen er over Glad på dine vegne, Vesla. Det blir bra. - Gleder meg. Savner bestemortype sjokoladekake. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. mai 2017 #167309 Del Skrevet 13. mai 2017 Fin den ungarske sangen i MGP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167310 Del Skrevet 13. mai 2017 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Glad på dine vegne, Vesla. Det blir bra. - Gleder meg. Savner bestemortype sjokoladekake. Hehe... Takk Jeg gleder meg! Ei god, saftig langpanne sjokoladekake er faktisk ganske undervurdert, synes jeg. Særlig med en god glasur på toppen. Og kanskje noen Non Stop, ala barneselskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167311 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Takk Jeg gleder meg! Ei god, saftig langpanne sjokoladekake er faktisk ganske undervurdert, synes jeg. Særlig med en god glasur på toppen. Og kanskje noen Non Stop, ala barneselskap Flott. Stort og dyrt? - mhm..men MIN bestemors "bestemorsjokoladekake" lagdes ikke i langpanne...det du beskriver har jeg faktisk aldri spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167312 Del Skrevet 13. mai 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Flott. Stort og dyrt? - mhm..men MIN bestemors "bestemorsjokoladekake" lagdes ikke i langpanne...det du beskriver har jeg faktisk aldri spist. Passelig, og stedet tatt i betraktning billig. Fin utsikt, ganske nyoppusset leilighet Min bestemorsjokoladekake lages heller ikke i langpanne, faktisk, men det er ikke den som er omtalt her. Glasuren brukes likevel, for det er virkelig den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167313 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Passelig, og stedet tatt i betraktning billig. Fin utsikt, ganske nyoppusset leilighet Min bestemorsjokoladekake lages heller ikke i langpanne, faktisk, men det er ikke den som er omtalt her. Glasuren brukes likevel, for det er virkelig den beste! Ok. Er det lov å spørre hvor stor og hvilken kant av landet? - mine bestemødre lagde alt. Ikno kjøpesukkerbrød. Vet de stekte i rundform med sånn klips på siden. Og mellomlegget&glasuren er det mest fantastiske. Etter de ble borte har jeg ikke opplevd maken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2017 #167314 Del Skrevet 13. mai 2017 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Er det lov å spørre hvor stor og hvilken kant av landet? Psst: Jerry-nissen vil gjerne bli med på lasset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. mai 2017 #167315 Del Skrevet 13. mai 2017 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Er det lov å spørre hvor stor og hvilken kant av landet? - mine bestemødre lagde alt. Ikno kjøpesukkerbrød. Vet de stekte i rundform med sånn klips på siden. Og mellomlegget&glasuren er det mest fantastiske. Etter de ble borte har jeg ikke opplevd maken... Kant av landet foretrekker jeg å ikke røpe her, men den er ca. 35 kvm. Aah, ingenting er som hjemmelaget mat/kake. Ligger mye kjærlighet i slikt. 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Psst: Jerry-nissen vil gjerne bli med på lasset. Jerry-nissen får være med om han kan brettes sammen og passe i en av boksene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167316 Del Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Psst: Jerry-nissen vil gjerne bli med på lasset. Unødvendig og ikke morsomt. Jeg ville bare vite prisforskjeller rundtom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2017 #167317 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Tror han er villig til å forsøke for å få den bestemorkaka regelmessig. *det var det vi kaller for en spøk, Jerry* Endret 13. mai 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167318 Del Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, Kruset skrev: Kant av landet foretrekker jeg å ikke røpe her, men den er ca. 35 kvm. Aah, ingenting er som hjemmelaget mat/kake. Ligger mye kjærlighet i . Alt i orden selvfølgelig ...stort nok for en person, det. - ja-ah. Slik de gamle gjorde det. Nå er selvsagt MINE bestemødre mye eldre enn dine. Men, likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167319 Del Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tror han er villig til å forsøke for å få den bestemorkaka regelmessig. *det var det vi kaller for en spøk, Jerry* Du kaller det nok det, ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. mai 2017 #167320 Del Skrevet 13. mai 2017 Uff... en hyggelig samtale ble ødelagt. Takk for i dag, Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå