Jerry Lee Skrevet 8. mai 2017 #167101 Del Skrevet 8. mai 2017 Ordet mitt sto opp og lurte på om det var igjen "no' flesssk" etter midda'n. Så nå sitter'e her, da, med en fleskebeta i hver hånd, en i kjeften og med fett rundt hele trynet. *sukk* ...jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mai 2017 #167102 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg misliker feiring i flokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. mai 2017 #167103 Del Skrevet 8. mai 2017 God natt i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2017 #167104 Del Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, Kruset skrev: God natt i tråden Natta, Vesla. Sov godt med fine drømmer. Håper hjemmeeksamen går veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2017 #167105 Del Skrevet 8. mai 2017 7 minutter siden, Severus skrev: Jeg misliker feiring i flokk Men i 1. mai tog gikk du. Er ikke det "flokkfeiring", også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. mai 2017 #167106 Del Skrevet 8. mai 2017 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Natta, Vesla. Sov godt med fine drømmer. Håper hjemmeeksamen går veien. Takk Sov godt du også, Jærri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. mai 2017 #167107 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Men i 1. mai tog gikk du. Er ikke det "flokkfeiring", også? Vi var bare 291 i toget 1.mai, på 17.mai er det maaaaaaaaaaaaange fler å hele sentrum er fullt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2017 #167108 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Vi var bare 291 i toget 1.mai, på 17.mai er det maaaaaaaaaaaaange fler å hele sentrum er fullt. Ok, men feiring i flokk likevel. En flokk på 291 individer. - Og, ja...noe som beviser at 17. mai betyr mer enn 1. ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2017 #167109 Del Skrevet 8. mai 2017 Det blåser i hva dere vil, for Ordet hører Jærri til. " Jeg liker meg hos Jærri Lie. Og her vil jeg for alltid bli! " Mvh, Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167110 Del Skrevet 9. mai 2017 49 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok, men feiring i flokk likevel. En flokk på 291 individer. - Og, ja...noe som beviser at 17. mai betyr mer enn 1. ! For meg betyr 1.mai mer enn 17. Da får jeg gå i tog, snakke med kule folk etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2017 #167111 Del Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: For meg betyr 1.mai mer enn 17. Da får jeg gå i tog, snakke med kule folk etc For DEG. Men det du sa er bevis på at for de FLESTE betyr 17. mai mer enn en kommunistisk protest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167112 Del Skrevet 9. mai 2017 Hvorfor er du så keen på å kalle det en kommunistisk protest? Er alle arbeidere kommunister nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2017 #167113 Del Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Hvorfor er du så keen på å kalle det en kommunistisk protest? Er alle arbeidere kommunister nå? Kun litt sliten av propaganda for noe som det meste av verden nå har avvist. Og til info. Jeg jobbet siden jeg var 12 i "proletariatet". Industriarbeider i 30 år. Gjort mitt i fagforeninger, prøvd å bekjempe bedriftenes overmakt og trykk. "Stått på barrikadene" og kjempet for arbeidernes rettigheter. Men kommunist er jeg ikke, og ser ikke at det noen gang har vært en fordel "for folket"!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167114 Del Skrevet 9. mai 2017 Det begås fortsatt urett i arbeidslivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167115 Del Skrevet 9. mai 2017 Å så lenge den uretten foregår så blir nok ikke 1.mai borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2017 #167116 Del Skrevet 9. mai 2017 Du vil bare ikke ta til deg saklig erfaringer og info, men svarer med...ja, beklager...vås! Gidder ikke dette mer. Du forstår ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167117 Del Skrevet 9. mai 2017 Så nå skal du slutte å være vennen min fordi jeg liker 1.mai tog? Jeg liker det fordi A man kan høre musikken når korpset spiller, B man treffer folk med samme interesse som deg, C det er ikke et svært kjøpepress som på 17.mai, D det er godt å gjøre noe man ikke gjør til vanlig. Men hvis man har fått det i halsen skjønner jeg jo at man ikke liker det. Det er faktisk så få korpsmusikanter i byen her, at på 17.mai er det nesten ikke musikk i toget noe som er bare trist. Det er også en grunn til at jeg liker det kortere toget, der man hører den fine korpsmusikken. Ja jeg digger korps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2017 #167118 Del Skrevet 9. mai 2017 Er din venn, men du provoserer ved ikke å forstå og/eller late som du ikke forstår, og ved å svare helt ut i løse lufta på forklaringer. Frustrerende! Du er...hva...24? Og skal belære meg om arbeidslivets vanskeligheter? Nei. Slutt med det. Jeg var arbeider, proletar om du vil, lenge før du ble født. Du kan ikke lære meg noe om dette. Natta med deg, Severusjka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. mai 2017 #167119 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Jeg bælerer ingen, jeg sier hvordan jeg føler det når det er jeg som er den som blir urettferdig behandlet i arbeidslivet. Jeg er ung, men jeg er ikke dum. Å få seg jobb som ung og uerfaren er ufattelig vanskelig, spesielt siden man nesten snart må ha doktorgrad for å selge pølser hos Narvesen. Når arbeidsledigheten er så stor at det knives om deltidsstilling på Rema liksom, du skal være heldig om du får innpass. Endret 9. mai 2017 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2017 #167120 Del Skrevet 9. mai 2017 En fredfull og god morgen til alle...fra ordet. Og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå