Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig frihet da? :klo: 
Man kan jo godt se veldig fri ut utenpå i livene sine, men ikke være det på innsiden? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva er egentlig frihet da? :klo: 
Man kan jo godt se veldig fri ut utenpå i livene sine, men ikke være det på innsiden? 

Frihet er vel som lykke, noe en må definere og oppleve selv i sitt indre?

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke glade mennesker lage kunst? :klo:  *i forhold til innlegg lengre bakover* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Jeg tror lykkelige mennesker kan lage kunst også :jepp: Men mye av kunsten er jo et uttrykk for følelser, på et vis. Hmm..

God morgen (i krusets tidsregning) til dere! Jeg og ordet nyter en god kopp kaffe med smak av sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan ikke glade mennesker lage kunst? :klo:  *i forhold til innlegg lengre bakover* 

Sikter du til mitt innlegg over :klo: 

Jeg mener frihet kan være alt fra å kaste seg ut av et fly i falskjerm til alt mulig annet bare personen selv føler og opplever frihet i sitt indre. 

Hva er lykke for deg, ikke nødvenigvis det samme som lykke er for meg :vetikke:  Det viktigste med både lykke og frihet er hva hver og en opp,ever i sitt indre.  Om dette ble klarere å forstå? Og lykke på kg det er for mange en onkel Skruepengebing. 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vi opplever meningen med...noe felles her i livet og er lykkelige med KG. :nigo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Det er så varmt! Jeg har sittet stort sett hele dagen med begge vinduene på rommet åpne, og likevel har det vært usannsynlig varmt. Først nå begynner det å bli nesten behagelig temperatur her :svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_o6r4uigTbi1sks8qho1_1280.jpg

Vet dere hvorfor Ajax tok denne alt for sorte keeperdrakta? Fordi vi tapte ligagullet i siste kampen, så det er vårt nye sørgeantrekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jo vi tapte liga tittelen fordi vi spilte uavgjort. Å Jasper hadde 20 rene bur på 33 kamper. Han fortjente tittelen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel....jeg skal legge meg for i morgen er det atter en hverdag. Natta. :nigo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Velvel....jeg skal legge meg for i morgen er det atter en hverdag. Natta. :nigo: 

god natt, til alle store og små.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...