Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Ordet har forsøkt seg på den lille sparkesykkelen sin i dag, men det er litt for stort ennå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ordet får holde seg til trehjulssykkelen sin. Ordet er rart, det sliter i varmen, så jeg. :skratte: 

Anonymkode: 61240...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Sesongen begynner tidligere og tidligere for hvert år og jeg blir glemsom. :jolie: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp. Sesongen begynner tidligere og tidligere for hvert år og jeg blir glemmsom. :jolie: 

Skjer med oss alle, vi blir bare eldre og eldre, fillern heller, stopp karusellen, jeg vil av. :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, enig, men jeg vet ikke om jeg vil helt av...for da er det vel slutt for godt da eller? :klo: 
Kanskje man kunne ha søkt om å få komme på en karusell som gikk litt langsommere? 
En sånn vanlig en for små barn, med hester og ting man satt på og som ikke slengte en veggimellom.
Det hadde passet for meg tror jeg. :)  Nå skal jeg se nyhetene, selv om det nok bare er mer elendigheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:Nikke: 

Så en gang noe med at man frøs ned menneskekropper og skulle tine dem opp igjen når det var kommet behandling for de alvorlige sykdommene de hadde. Har i ettertid lurt på om det var fleip eller fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg lurer på en sak, Guru pleier å vite det meste. I tråden kan vi poste 2500 før en moderator .... sammen moderator kan ikke ...

Kan noen forklare meg hbilken ødeleggelser en moderator kan gjøre i en tråd med bare fortløpende tall :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan vi poste 2500 ganger før en admin / moderator poster? -Samme Adm / Mod kan ikke ødelegge 2 ganger (NB! Ny regel, les førstepost)

Den tråden. Hvordan kan en moderator ødelegge i en slik tråd? :klo:  Der er jo ikke noe å moderere/ødelegge :klo:  ødelegger mod. Om de poster et tall :klo:  (Dumme seg helt ut i all offentlighet og offentliggjøre all sin uerfarenhet på kg.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...sånn ja. :) Jo, hvis en mod kommer innom og poster noe èn gang, så må vi startet på tallet 1 igjen. 
Ommat og ommat altså. Derfor er vi ikke glad i å se sånne personer som snuser rundt i nærheten der. 
Gikk det inn nu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Aha...sånn ja. :) Jo, hvis en mod kommer innom og poster noe èn gang, så må vi startet på tallet 1 igjen. 
Ommat og ommat altså. Derfor er vi ikke glad i å se sånne personer som snuser rundt i nærheten der. 
Gikk det inn nu? 

Jamen, jamen, :klo:  er dette bare en regle oppfunnet av en glup kgbruker :klo:  

Og dersom en mod kommer og poster på 2501 hva skjer da, da? :klo:  (oj, nesten klødd hull i hodet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi 2500, så har vi "vunnet leken". :)  Ja, det er nok bare en av mange telleleker som folk finner på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Når vi 2500, så har vi "vunnet leken". :)  Ja, det er nok bare en av mange telleleker som folk finner på. 

Ok, takk. :takke:  kaste seg på hoppestokken - Alle mann til telletråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet har forsøkt seg på den lille sparkesykkelen sin i dag, men det er litt for stort ennå. :) 

Lille søte ordet :baby:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er trøtt. :nigo:  Men blid. 

:klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og siden stemningen er god her akkurat nå, legger jeg ordet trygt i ae2`s armer
og så blir det engelsk, eldre krim på denne jenta. Så venter senga og i morgen
er det en splitter ny anledning til å ha det ok sammen med dere.
Vi sees og god kveld/natt og sånn. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...