Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kanskje heller fordi jeg er veldig rask av meg? :jepp: Jeg er over alt på en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

En ting er at jeg skriver, men jeg har flere andre som skriver også. Teamwork er ok. :) 

Mener du at det er flere andre som bidrar med innlegg under nicket Hoppetaujenta? Dette synes jeg var en foruroligende opplysning. Vil du være så snill å avklare om det var sånn det skulle forstås? :lillesky:

Kanskje du ikke forutså reaksjonen på utsagnet ditt. Greit at Hoppetaujenta er Guru og sånn, men for meg er det egentlig ganske vesentlig å vite om du er "du" eller om du egentlig er "dere". (Nå skiller jeg mellom den metafysiske og den materielle verden. La oss holde oss til den materielle.) Håper jeg ikke trenger å være mer spesifikk for å presisere hva jeg lurer på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

103000 inlegg, hvor mange har du i snitt hver dag?

Anonymkode: f88a1...871

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det har jeg aldri sjekket. En ting er at jeg skriver, men jeg har flere andre som skriver også. Teamwork er ok. :) 

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Neida, jeg bare tøysa. Jeg er meg og har vært det hele tiden. :nigo: 

Du vikler deg kanskje mer inn enn ut med "forklaringen":

Det er mulig at det er èn kropp og mange brukere, eller mange kropper koblet til en hjerne og forumet. Slikt er ikke helt godt å si i våre dager hvor alt går i ledninger og maskiner, via mange koblingsbokser og land. Men alvorlig talt...lyder det sannsynlig at det er mange som skriver? Kan mange mennesker ha den samme stilen? 

Det er nettopp dét, Hoppe, at akkurat det ikke er umulig. Det er usannsynlig, men ikke umulig, hvis man går inn for det.

Man kan se av tråder som "Brukere vi savner", at vi danner positive relasjoner til dem vi synes vi er sympatiske (og kanskje andre også, det er ikke poenget her). Med vår anonymitet, blir vår oppfatning kun formet av det vi leser under nicket. Jeg tror det er en medvirkende årsak til at ab-funskjonen er forhatt. Det går ikke an å få en relasjon, på tvers av tråder, til en som har ulikt nick (ulikt ab-nr) fra tråd til tråd. Dermed ble det vesentlig for meg å få en klargjøring.

Så da forstår jeg det som at du er én "skattebetaler"? (om vi holder oss på planeten Jorden)

Dette er jo tøysetråden over alle tøysetråder :fnise:  Men den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, har igrunnen fattet begge deler ganske dårlig ;)  Såå... Hva mente du med utsagnet jeg har flere andre som skriver også?

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zenobia skrev:

Hva mente du med utsagnet jeg har flere andre som skriver også?

Altså vikle meg her og vikle meg der...jeg fikk et spørsmål ang innlegg og tenkte at det var da forskrukkelig mange innlegg til å bare være ett menneske, så da lanserte jeg teorien om at vi er et helt forlag som forfatter dem, så høres det ikke ut som at jeg bruker fullt så mye tid her som jeg faktisk gjør. Jeg tilstår mine hellige brødre og lover å alltid tale helt sant nesten, heretter. *hånda opp i speiderhilsen enda jeg aldri var det*   46.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*orakelstemme lyder fra oven* "Ja, vi er mange".....   :opplyser: 

Pile ut av kg og aldri komme tilbake. :hoppe: er som de blå mange, lure, små.

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*løpe etter og true med å gi en klem* :lur: "Uæææææææ!"

Neeeeeiiiiii.... :kosteskaft: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkeida :hoppe:  Uansett fikk utsagnet ditt meg til å tenke over nettrelasjoner, anonymitet og identitet(er). Takk for inspirasjon!

Du kan jo satse på å utgi memoarer på dette forlaget – Mine år på KG :ler:

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En annen mulighet er at jeg er meeget spaltet her vi sitter.  :laugh::laugh::laugh:

Er det effekten av  energigivende, høytflygende lørdagsdrikke for veldig voksne?  :biggrin: 

Lurer på om ordet vil se på noe krim i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Zenobia skrev:

Du vikler deg kanskje mer inn enn ut med "forklaringen":

Det er mulig at det er èn kropp og mange brukere, eller mange kropper koblet til en hjerne og forumet. Slikt er ikke helt godt å si i våre dager hvor alt går i ledninger og maskiner, via mange koblingsbokser og land. Men alvorlig talt...lyder det sannsynlig at det er mange som skriver? Kan mange mennesker ha den samme stilen? 

Det er nettopp dét, Hoppe, at akkurat det ikke er umulig. Det er usannsynlig, men ikke umulig, hvis man går inn for det.

Man kan se av tråder som "Brukere vi savner", at vi danner positive relasjoner til dem vi synes vi er sympatiske (og kanskje andre også, det er ikke poenget her). Med vår anonymitet, blir vår oppfatning kun formet av det vi leser under nicket. Jeg tror det er en medvirkende årsak til at ab-funskjonen er forhatt. Det går ikke an å få en relasjon, på tvers av tråder, til en som har ulikt nick (ulikt ab-nr) fra tråd til tråd. Dermed ble det vesentlig for meg å få en klargjøring.

Så da forstår jeg det som at du er én "skattebetaler"? (om vi holder oss på planeten Jorden)

Dette er jo tøysetråden over alle tøysetråder :fnise:  Men den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, har igrunnen fattet begge deler ganske dårlig ;)  Såå... Hva mente du med utsagnet jeg har flere andre som skriver også?

Et meget godt og reflektert innlegg. Skrevet av en person med evner for å presentere et viktig og forståelig poeng på en lettfattelig måte. Det krever gode språklige evner å får dette til . Denne forfatterinnen vil vi høre mer fra. :blomst: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg veldig enig i ae2 og....

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neeeeeiiiiii.... :kosteskaft: Anonymkode: 61240...ae2

Joooooo! :lur: 

9 minutter siden, Zenobia skrev:

Er det effekten av  energigivende, høytflygende lørdagsdrikke for veldig voksne? 

Det ene utelukker ikke det andre vettu. Jeg skal holde meg til tran on the rocks heretter. :opplyser: 
Dessuten hører jeg på Zeppelin og den trappesangen opp til øverste etasje. Den er fiin. :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er jeg veldig enig i ae2 og....

Joooooo! :lur: 

Det ene utelukker ikke det andre vettu. Jeg skal holde meg til tran on the rocks heretter. :opplyser: 
Dessuten hører jeg på Zeppelin og den trappesangen opp til øverste etasje. Den er fiin. :rodmer: 

Tok du for mye Møllerstran? :wink:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et meget godt og reflektert innlegg. Skrevet av en person med evner for å presentere et viktig og forståelig poeng på en lettfattelig måte. Det krever gode språklige evner å får dette til . Denne forfatterinnen vil vi høre mer fra. :blomst: 

Duverdenda :lillesky:  Takk for rosen AB-ae2! :klemmer:

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal holde meg til tran on the rocks heretter. :opplyser: 

:ler:  Nå minnet du meg på at jeg har glemt å ta tran i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Duverdenda :lillesky:  Takk for rosen AB-ae2! :klemmer:

:ler:  Nå minnet du meg på at jeg har glemt å ta tran i dag.

Takk selv, din søte karamell. :klemmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Zenobia skrev:

Nå minnet du meg på at jeg har glemt å ta tran i dag.

Bra. Nå har jeg gjort en god gjerning til i dag. :biggrin: Nå får det være nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Bra. Nå har jeg gjort en god gjerning til i dag. :biggrin: Nå får det være nok. 

To gode gjerninger. De kloke tankene til Zenobia ble visst også satt i sving :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...