Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg visste det da vettu. :lur: 

Du måtte bare late som for å få ordet, sorry, jeg er litt langsom. 

Men nå har jeg ordet. Jippi. :vinke: 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg spøker så ofte jeg kan. :laugh:  Du burde vite det etter all denne tiden? 

Jeg har da bare vært her en bøkdel av all din kgtid. Ingen kan måle seg med deg, veit du vel? :blomst: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vet jo ikke hvor lenge du har vært her jeg vel? Ikke så lett å finne slikt ut fra en ab-blåfrakk. 
Du kan jo være en av de opprinnelige som var her før min tid også? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men jeg vet jo ikke hvor lenge du har vært her jeg vel? Ikke så lett å finne slikt ut fra en ab-blåfrakk. 
Du kan jo være en av de opprinnelige som var her før min tid også? :klo: 

Jeg er ganske fersk, her inne. Mitt inntrykk er at du er den med lengst ansinitet, mest ansvar og ikke minst lengst farterundt tidmog erfaring i tråden og på hele forumet. Tar jeg feil, har jeg misforstått hele opplegget? Profilen din sier jo 2004 :klo::klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her så lenge ja, men det finnes andre som er for "ur-forumister" å regne.
De var her allerede da KG-solen gikk opp for første gang, litt uvisst når det var. 
De har lovet oss en fortelling om "tidenes morgen", men de lærde strides visst om det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Siteringstrulletrollet er på plass igjen ja. Vi overser linjen øverst, hva? 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har vært her så lenge ja, men det finnes andre som er for "ur-forumister" å regne.
De var her allerede da KG-solen gikk opp for første gang, litt uvisst når det var. 
De har lovet oss en fortelling om "tidenes morgen", men de lærde strides visst om det.

Dette var ny info for meg. Noen har liksom vært her fra 1970 ,en det er ljug det! Internetten varke oppfunnet engang i 1970.

:klo: Skulle ikke du få innsy i diverse når du rundet 100 000 innlegg? Var deet ikke noe med et dokument? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siteringstrulletrollet er på plass igjen ja. Vi overser linjen øverst, hva? 
--------
Dette var ny info for meg. Noen har liksom vært her fra 1970 ,en det er ljug det! Internetten varke oppfunnet engang i 1970.

Den linjen øverst har jeg ikke unngått å se.
Det står "Siteringstrulletrollet er på plass igjen ja. Vi overser linjen øverst, hva?"  Fornøyd? :biggrin: 

Det andre der var visst at noe hadde gått galt på forumet en gang og etter det sto folk som medlemmer fra 1970. Det er selvfølgelig ikke sant. Det som er sant er at jeg har flest innlegg til nå. Resten er hemmeligstemplet info. Schhhh! :ninja: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den linjen øverst har jeg ikke unngått å se.
Det står "Siteringstrulletrollet er på plass igjen ja. Vi overser linjen øverst, hva?"  Fornøyd? :biggrin: 

Det andre der var visst at noe hadde gått galt på forumet en gang og etter det sto folk som medlemmer fra 1970. Det er selvfølgelig ikke sant. Det som er sant er at jeg har flest innlegg til nå. Resten er hemmeligstemplet info. Schhhh! :ninja: 

Hva er resten, da :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...