Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Egiett skrev:

Mm, gjærbakst :sikle: Hva er det som bakes, 151?

Jeg HÅPER iallefall at dette til slutt skal bli til noe som ligner på en hjemmelagd pizza...  :spise:

Anonymkode: 0f2e9...151

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke en ting, haha! Neida, men jeg har ferie nå, så skal vel nyte de siste dagene av den. Ut i sola antakelig, og kanskje komme litt på forskudd med skolearbeidet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt min første klesvask på snora og den ble tørr! Det betyr at våren er her. :jepp: 
...og i dag har jeg kjøpt inn en stor sjokolade til i morgen. Det er til og med en helt ny en:
nyheter3.jpg?chk=33752F
Jeg gleder meg, for dette kan da ikke kalles noe annet enn veldig sunt
                                                                                      og kan helt sikkert inngå som "fem om dagen" nå. :hoppe: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag har jeg hatt min første klesvask på snora og den ble tørr! Det betyr at våren er her. :jepp: 
...og i dag har jeg kjøpt inn en stor sjokolade til i morgen. Det er til og med en helt ny en:
nyheter3.jpg?chk=33752F
Jeg gleder meg, for dette kan da ikke kalles noe annet enn veldig sunt
                                                                                      og kan helt sikkert inngå som "fem om dagen" nå. :hoppe: 

:skratte::skratte: 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velvel...ordet vil til meg og det skal det jo få lov til. Det ligger i fanget mitt og småpludrer nå. :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er en grønnsak. Sjokolade blir laget av kakaobønner. Bønner er en grønnsak (eller belgfrukter). Ergo er sjokolade sunt :fnise:

Her har jeg drukket min første kaffekopp utendørs. Det er definitivt vår :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overbevist jeg altså! I kombinasjon med kaffe, må det jo være praktisk talt en kilde til evig liv, en slank kropp, skjønnhet, helse og alt hva godt er :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...