Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow....det var jammen en synkrongreie over her! :fnise:  På minuttet!

*nå har jeg sett den videoen også.... :sjokkbla: Jeg har aldri hoppet tau sånn* 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan jeg være så snill å få deres autograf på forhånd, fru krimforfatter? :rodmer: 

Søta selv :klemmer:

Siden pm-en din er stengt, antar jeg at forespørselen din er av det smigrende slaget. Dessuten skal jeg skaffe meg et forfatter-psevdonym. Jeg liker min anonyme tilværelse.

Jeg har ca 300 sider til å skrive, og vil antagelig bare utgi den på amazon, hvis de tar norske manus. Det har jeg igjen å undersøke ennå. Cappelen har en form for ebok-egenpublisering, jeg vet ikke. Som sagt, skrive først, utgi senere.

Dette er den fjerde romanen jeg begynner på. Den første var en krim som er lagt på hylla (ble kjedelig å fullføre da jeg skjønte hvordan jeg skulle løse plottet), den andre er surrealistisk, fullført og refusert av Aschehoug, den tredje er en uferdig fortsettelse av nummer to, og den fjerde er altså en ny krim. Jeg tror jeg fullfører denne; det meste gjenstår ennu.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenobia skrev:

Siden pm-en din er stengt, antar jeg at forespørselen din er av det smigrende slaget.
Dessuten skal jeg skaffe meg et forfatter-psevdonym. Jeg liker min anonyme tilværelse.

Jupp. :nigo:  ...og jeg av alle forstår det der med anonymitet, serru. 
Bare si ifra når boka er ute, så skal jeg stille meg først i køen av leselystne! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal helt avgjort si klart og tydelig i ifra i tråden om/når 'Ungarsk dans nr. x' er ute. Håper tittelen ikke er tatt. x skal byttes ut med antall ofre. Jeg vet ikke hvor mange det blir ennå :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og med det samme vi er inne på Ungarn:

Kan noen sjekke om Néty er et ungarsk kvinnenavn? For hvis ikke må jeg gjøre det selv. All sjekking som jeg må gjøre selv, tar kjedelig TID, og jeg vil heller dikte og skrive og finne på, enn tørr faktasjekk.

Jaja. Det jeg ikke får svar på her, finner jeg selv.

Jeg bare kaster ut spørsmålene i tilfelle noen kjeder seg, og vil søke rundt på nettet etter rare detaljer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET var gutten sin det! Is blir liksom ikke feil noen gang. :nigo: 
...men jeg skal netflixe litt og går tilbake til:
latest?cb=20130720142458
Stephen King.... :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Så mye å finne ut! Går det trikk til Grünerløkka, eller må jeg ta til takke med buss?

Søk Ruter. 

Anonymkode: 61240...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble buss. Jeg har ikke forlatt tråden. Skriver på en annen maskin, og bruker denne som ordbok og oppslagsverk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zenobia skrev:

Det ble buss. Jeg har ikke forlatt tråden. Skriver på en annen maskin, og bruker denne som ordbok og oppslagsverk.

En oppslagsordtrådmaskin, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, Zenobia skrev:

Og med det samme vi er inne på Ungarn:

Kan noen sjekke om Néty er et ungarsk kvinnenavn? For hvis ikke må jeg gjøre det selv. All sjekking som jeg må gjøre selv, tar kjedelig TID, og jeg vil heller dikte og skrive og finne på, enn tørr faktasjekk.

Jaja. Det jeg ikke får svar på her, finner jeg selv.

Jeg bare kaster ut spørsmålene i tilfelle noen kjeder seg, og vil søke rundt på nettet etter rare detaljer :jepp:

Vet ikke. Kan det være navn på et slott? https://www.google.no/search?q=N%C3%A9ty&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiIvJ7GjJHLAhVmIpoKHcsIAqQQ_AUIBygB&biw=1258&bih=623#imgrc=DonbaKB0ig7-mM%3A

Anonymkode: 5dd16...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multihvafornoerundtomkringallesteder? 

Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Ikke tråden. Bare ordbok og nettsøk. Men noe flyter over og inn her.

Ordoversvømmelse altså? :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...