Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

:hug:

Ingen, og da mener jeg INGEN vil ha meg!!! 

Anonymkode: f0846...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, og da mener jeg INGEN vil ha meg!!! 

Det tviler jeg på :) Du har nok bare møtt noen drittsekker /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Det tviler jeg på :) Du har nok bare møtt noen drittsekker /:

Nei, det er sant, absolutt ingen vil ha meg. Ingen vil engang ta til takke med meg! Kommer til å ende opp alene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er sant, absolutt ingen vil ha meg. Ingen vil engang ta til takke med meg! Kommer til å ende opp alene.. 

Dette er trist å lese :( Vet ikke hva jeg kan si egentlig, men om du vil snakke så kan du alltids sende meg en pm og så kan jeg prøve å hjelpe deg å føle bedre :) Jeg vedder alt jeg har på at det ikke er så ille egentlig :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stort sett helt sikkert at alt blir bedre når det blir morgen igjen og dagslyset kommer.

Gå og legg deg og sov godt, du som sliter litt tungt i natt. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er stort sett helt sikkert at alt blir bedre når det blir morgen igjen og dagslyset kommer.

Gå og legg deg og sov godt, du som sliter litt tungt i natt. :klem: 

Jeg er 19 år og jeg vet at ingen noengang vil ha meg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er ikke nitten år og jeg vet at du tar feil. :)  100% sikkert. 

Jeg kommer aldri til å klare å bli tynn nok, til å bli god nok for en mann.. Aldri!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Hoppe har aldeles rett. Jeg har også flere år på baken og vet at det kommer muligheter - for allle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri til å klare å bli tynn nok, til å bli god nok for en mann.. Aldri!! 

Du trenger ikke å være tynn for å være god nok til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvalitetsmann vil se deg som den vakreste av alle kvinner akkurat sånn som du er. Dropp de tvangstankene der og lær deg å like deg selv slik du er. Du holder i massevis. :jepp: Det kan jeg se helt herfra og jeg lyver ikke om sånne viktige ting. Ikke om uviktige ting heller, så er det sagt.  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nietsoj skrev:

Kjære deg, Hoppe har aldeles rett. Jeg har også flere år på baken og vet at det kommer muligheter - for allle

Enten så har man bra personlighet, bra utseende eller aller helst; begge deler. Og jeg har ingenting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jacklost skrev:

Du trenger ikke å være tynn for å være god nok til noen :)

Jo. Tynn= pen og vellykket. Det viser at man har kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En kvalitetsmann vil se deg som den vakreste av alle kvinner akkurat sånn som du er. Dropp de tvangstankene der og lær deg å like deg selv slik du er. Du holder i massevis. :jepp: Det kan jeg se helt herfra og jeg lyver ikke om sånne viktige ting. Ikke om uviktige ting heller, så er det sagt.  

Hvordan kan en mann elske meg når jeg selv hater meg selv? Jeg ser meg aldri i speilet, kaster opp maten så jeg ikke blir enda feitere og har ikke kunnskap om noe. Jeg kommer aldri til å bli sammen med noen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser bare at man lar seg overtale til å tro på alle løgnene som blir servert der ute. Hvem skal sette standarden for ens eget liv om ikke en selv? Den som trosser alt og velger å tenke selv...har kontroll på en bra måte. :)  ...og om man har de rette kvalitetsmenneskene rundt seg, kan man etter hvert våge å slippe kontrollen...og oppdage at en har passelig kontroll allikevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det viser bare at man lar seg overtale til å tro på alle løgnene som blir servert der ute. Hvem skal sette standarden for ens eget liv om ikke en selv? Den som trosser alt og velger å tenke selv...har kontroll på en bra måte. :)  ...og om man har de rette kvalitetsmenneskene rundt seg, kan man etter hvert våge å slippe kontrollen...og oppdage at en har passelig kontroll allikevel. 

Jeg kan ikke slippe kontrollen, er du gal? Jeg må bli penere, tynnere, bedre til alt! Jeg kan ikke gi fra meg kontrollen før jeg er tilnærmet perfekt. Ikke mann som liker meg som jeg er nå, så jeg må bare jobbe på,må jeg kan bli verdig et forhold en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke slippe kontrollen, er du gal? Jeg må bli penere, tynnere, bedre til alt! Jeg kan ikke gi fra meg kontrollen før jeg er tilnærmet perfekt. Ikke mann som liker meg som jeg er nå, så jeg må bare jobbe på,må jeg kan bli verdig et forhold en dag. 

Om noen ikke liker deg som du er så er de ikke verdt fem flate øre! Man skal aldri forandre seg for at en annen mann vil det, jeg er sikker på at du er veldig vakker! Jeg vedder alt jeg har på det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...