Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

"Dagens" hos "Restaurant Z" høres veldig appetittelig ut. Kan jeg bestille et stille, tilbaketrukket bord for èn kanskje? :nigo: 

Nei, den har jeg ikke testet. er det en av dem det går reklame på tv for? "Rett fra Lofoten"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan være æresgjest :jepp:

Har ikke TV, så tv-reklamer går jeg glipp av. De ligger i fiskehylla, og det er STORE TALL. 80% og 60%, hvis jeg husker riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellørret til middag, inspirert av fiskespiserne over. 

Anonymkode: 8f419...bb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :)   Jeg skal holde utkikk etter 60% og 90% og holde meg langt unna polet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenobia skrev:

Du kan være æresgjest :jepp:

Har ikke TV, så tv-reklamer går jeg glipp av. De ligger i fiskehylla, og det er STORE TALL. 80% og 60%, hvis jeg husker riktig.

Hvordan klarer du deg uten tv? Jeg kan ikke se for meg et liv uten tv :P

Ja reklamer kan være irriterendes men det er slik tv kanalene har råd til å lage alle de seriene og programmene de lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Geno skrev:

Hvordan klarer du deg uten tv? Jeg kan ikke se for meg et liv uten tv :P

Ja reklamer kan være irriterendes men det er slik tv kanalene har råd til å lage alle de seriene og programmene de lager :)

Synes ikke reklamer er for irriterende, men nå er det lenge siden jeg så noen da :lol:

7 minutter siden, Daybreak skrev:

Treng ikkje TV når ein har data :) 

:enig: Har data. Strømmer kun NRK, og enda får jeg ikke sett alt.

Har vurdert Netflix, men siden de ikke har Star trek - the next generation, har jeg droppet det inntil videre. Noen som vet hvor serien kan strømmes på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm :P Det jeg sa var at jeg synes ikke at det blir det samme å se det på en dataskjerm fordi den er så liten. Kjøpte meg nylig en 50 tommers smart tv (På røverkjøp) hvor jeg kan se på sumo og på nettet og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hmm...iføre seg sorte vegg-til-vegg-briller og IKKE få med seg den private infoen oppi der.  :briller2:

1 time siden, Geno skrev:

Rart. Jeg skrev et svar til dette men det er vekke :klo:

Det er veldig ofte sånn når en skal svare her inne. Ting jeg ikke har bedt om, kommer opp som en del av svaret jeg skal skrive og så er det helt umulig å få slettet det igjen.  Me not like. :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...