Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til noe litt alvorligere nå: om få timer vil mennesker bli skadet og kanskje drept, bygninger vil brenne, livredde dyr vil kjenne på skrekk i sitt hjerte og alt det der kan unngås om mennesker bruker vett og forstand i sin omgang med fyrverkeri.  Det blåser mye mange steder i kveld. Jeg håper at folk kan la være med å sende opp om forholdene ikke ligger til rette for trygg bruk av sånt. 

Det har allerede begynt å smelle i alle retninger her jeg bor. Det blir en lang kvelds ferd mot nytt år.  *sukk* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Evilposelos skrev:

Sukk ..

---

Opps. Vet ikke hvorfor jeg siterte deg. Skulle si at jeg var enig med hoppe over her. Og nå får jeg ikke det bort? :klo:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Opps. Vet ikke hvorfor jeg siterte deg. Skulle si at jeg var enig med hoppe over her. Og nå får jeg ikke det bort? 

Sånn har jeg det også rett som det er her inne. Noe virker ikke helt som det skal. :klo: 

P.s. det sier seg jo selv at det blir meg som får det siste ordet.

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. :fnise:  Har du begynt å glede deg til å bli sunn Rumle?  Ikke mange minuttene å skeie ut på nå.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. :fnise:  Har du begynt å glede deg til å bli sunn Rumle?  Ikke mange minuttene å skeie ut på nå.... 

Snakk for deg selv! Jeg begynner tidligst mandag! :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...da får jeg sitte her og mumle for meg selv, for jeg begynner i morgen den dag (eller egentlig når klokka mi viser 00:00 i natt) og skal holde meg unna sukker og unødvendige fettstoffer i tre mnd. som en start, så får vi se hvordan det går.... Jeg hopper spennende tider i møte. :nigo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok...da får jeg sitte her og mumle for meg selv, for jeg begynner i morgen den dag (eller egentlig når klokka mi viser 00:00 i natt) og skal holde meg unna sukker og unødvendige fettstoffer i tre mnd. som en start, så får vi se hvordan det går.... Jeg hopper spennende tider i møte. :nigo: 

Herlig! JEg heier på deg! Men av egen erfaring, vet jeg at 1 januar ikke funker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Snakk for deg selv! Jeg begynner tidligst mandag! 

Aha. Jeg skjønner. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...