Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Forresten, nå lurer jeg på noe her: jeg har logget på som "usynlig", men jeg kan se navnet mitt under "hvem er aktive" i denne tråden uansett. Kan dere se dere selv hvis dere huker av i den usynlig-boksen? Virker den ikke kanskje? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Men under her, på venstre siden, så står det hvem som er inne her i tråden. "Hvem er aktive" og så antall medlemmer. :klo: Jeg trodde at jeg ikke ville ha stått som synlig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før den "oppdateringen" av forumet her, så kunne man se antall brukere, antall gjester og antall skjulte brukere.

Men denne funksjonen ser ut til å ha forsvunnet nå....   :angry:

Anonymkode: 0f2e9...151

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :( Og vi kunne se innleggstallet ute i høyre hjørne OG vi hadde ikke reklame, de av oss som er allergiske mot sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :( Og vi kunne se innleggstallet ute i høyre hjørne OG vi hadde ikke reklame, de av oss som er allergiske mot sånt.

Har du ikke adblock?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får den ikke til å virke her dessverre. :)

Men jeg bare sier høyt at jeg har fra denne uka valgt å droppe nytt på nytt. Det er ikke slik det var lengre. 

Golden er ikke morsom i det hele tatt. Gjestene er kjedelige og alt er en utvasket reprise på seg selv. 

R.I.P. "Nytt På Nytt"   :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Får den ikke til å virke her dessverre. :)

Men jeg bare sier høyt at jeg har fra denne uka valgt å droppe nytt på nytt. Det er ikke slik det var lengre. 

Golden er ikke morsom i det hele tatt. Gjestene er kjedelige og alt er en utvasket reprise på seg selv. 

R.I.P. "Nytt På Nytt"   :(  

velkommen etter!

jeg sluttet å følge med på Nytt på Nytt for veldig lenge siden.

jeg kan ikke en gang huske sist jeg tittet innom det tulle-programmet der.

:dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...