Gjest Nordavind Skrevet 27. oktober 2015 #143341 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor måtte jeg se denne solen nå rett før jeg skal legge meg.. :0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 28. oktober 2015 #143342 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det nye ordet er mitt, mitt, mitt. Jeg unnfanget det først, altså er jeg den rettmessige eier, uansett hvem som skal måtte mene at de skal få holde på det i senere tid. Værsågod og lån, men vit hvem den sanne eier er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 28. oktober 2015 #143343 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bare så det er helt klart, altså: De som sier at ordet er deres, noe de har fullt lov til å si, har det egentlig til leie av meg. Jeg skjønner godt at dere vil eie det for dere selv, og godtar derfor at dere later som at dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 28. oktober 2015 #143344 Del Skrevet 28. oktober 2015 Mitt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. oktober 2015 #143345 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hmm. Forandringer :/ Noen andre som har problemer med å få logget på via telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2015 #143346 Del Skrevet 28. oktober 2015 Overhøre folk som sier at de er opphavsmenn til lille vennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. oktober 2015 #143347 Del Skrevet 28. oktober 2015 Har du fått deg hund? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. oktober 2015 #143348 Del Skrevet 28. oktober 2015 0K, da har jeg forhåpentligvis roet meg.Tålmodighet er en dyd, og dydig er jeg ikke, om tålmodighet er måleenhetenMitt ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 29. oktober 2015 #143349 Del Skrevet 29. oktober 2015 driver alle og boikotter kvinneguiden, på grunn av den nylige oppgraderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. oktober 2015 #143350 Del Skrevet 29. oktober 2015 driver alle og boikotter kvinneguiden, på grunn av den nylige oppgraderingen?Jeg er for frustrert til å fjase i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2015 #143351 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er jeg også kan jeg kjenne. Jeg er bare ti prosent av meg selv her jeg sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. oktober 2015 #143352 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg vurderer å bli forumflyktning Og akkurat nå som jeg faktisk hadde tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. oktober 2015 #143353 Del Skrevet 29. oktober 2015 Lurer på om de tværer ut den offisielle IPBoard-begravelsen for å se hvor mange som tolerer å henge her allikevel. Eller, etter layouten å dømme, er de interessert i tenåringsjenter, ikke kvinner.Og hva synes mennene om de rosa hjertene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #143354 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvor i all verden har alle sammen blitt av ?? Det skjer jo overhodet ingenting her inne!! Anonymkode: 0f2e9...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 29. oktober 2015 #143355 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Hvor i all verden har alle sammen blitt av ?? Det skjer jo overhodet ingenting her inne!! Anonymkode: 0f2e9...151De har gitt opp å logge seg på...Det skjer egentlig en masse. Kvinner på tog, baner og busser i hele landet river og sliter seg i håret mens de frustrert forsøker å få tilgang til forumet over mobil...Det de hadde glemt var det faktum, som Sigrid Bonde Tusvik så kjekt påpekte her for en stund tilbake, at Kg er Satans nettsted.Satan er som kjent glad i å plage folk. Derfor har Kg lansert denne nye versjonen, som ikke er spesielt tilgjengelig for mobil-folket Men, de får masse varsler, da. Det skal sies.(Sikkert en del av komplottet for å gjøre dem fulstendig gærne. De får varsler, men kan ikke logge seg inn og svare!!!) Endret 29. oktober 2015 av Tøytigern tastefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 29. oktober 2015 #143356 Del Skrevet 29. oktober 2015 driver alle og boikotter kvinneguiden, på grunn av den nylige oppgraderingen?Se over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. oktober 2015 #143357 Del Skrevet 29. oktober 2015 Godt å se deg, Tøytigern!Det er håp i hengende snøre, enn så lenge.Enn så lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. oktober 2015 #143358 Del Skrevet 29. oktober 2015 "Forandring fryder" sa pinnsvinet da han hadde seg med oppvaskbørsten. De ekte varene, eller de gamle verdiene er de beste, men vi blir nok vant til dette også. Mennesker som trives har ikke behov for forandring. Det er godt å gå i opplagte spor, som jobb til evig tid, samme vennegjeng, feisbukk, farmen, masterchef og gullrekka. Smått om senn forandrer ting seg. Brått forandrer andre ting seg. I dag fikk jeg vite om 8 nye sosiale medier (jeg visste om bare 13 fra før). KG ble faktisk ikke nevnt... Men nå har vi fått ny leiåot eller grensesnitt. Om et halvt år tenker vi ikke over at det er en oppvaskbørste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2015 #143359 Del Skrevet 30. oktober 2015 1. Mennesker som trives har ikke behov for forandring.-----2. I dag fikk jeg vite om 8 nye sosiale medier (jeg visste om bare 13 fra før). KG ble faktisk ikke nevnt...3. Men nå har vi fått ny leiåot eller grensesnitt. 4. Om et halvt år tenker vi ikke over at det er en oppvaskbørste Det øverste der er helt sant! Nr 2. Du må veldig gjerne hinte litt her altså. Jeg kjenner at jeg trenger å utvide min forumske horisont. <----- på forskuddNr 3. En gang blir også grensen nådd og jeg tror vi er i nærheten nå. Nr 4. Jo. Jeg kommer til å lure på hvorfor jeg tilbrangte så mye tid - på en oppvaskbørste. Jeg kjenner meg som et lite forvillet pinnsvin som lengter hjem...Bu-hu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2015 #143360 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Dessuten lurer jeg på hvordan jeg kan få slettet et innlegg i mine favoritter når jeg ikke vil ha det der lengre.Noen som vet det eller? Endret 31. oktober 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå