Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært natterangler i mange døgn etter hvert og det måtte komme en kveld hvor jeg ble skikkelig trøtt tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har vært natterangler i mange døgn etter hvert og det måtte komme en kveld hvor jeg ble skikkelig trøtt tidlig. :)

Ah, da er det akkurat som meg nå. ;) Jeg skjønner det da. Merker jeg føler meg lettere sliten og trøtt nå sjølv også, da. Så jeg vil muligens komme meg til sengs om ikke altfor lang tid også. :) Driver kun å slapper av masse og drikker sitronte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ikke jeg. :) Skal snart på jobb,siste nattevakten denne uka. Fri i morgen :bolledeig:

Så hærlig at du har fri i morgen. :) Er det høsteferie?

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi forsøke å være gode forbilder for resten i kveld. :jepp:

Jeg logger av nå...så snakkes vi i morgen. God kveld videre alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Da skal vi forsøke å være gode forbilder for resten i kveld. :jepp:

Jeg logger av nå...så snakkes vi i morgen. God kveld videre alle sammen. 

Ha en kjempegod natt Hoppetaujenta! :hug: Sov godt og må du føle deg god og opplagt når du våkner opp igjen i morgen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

Så hærlig at du har fri i morgen. :) Er det høsteferie?

Nei,er mange år siden jeg har hatt høstferie. Men tenåringen her har høstferie nå :)

Nå får dere alle sammen sove godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,er mange år siden jeg har hatt høstferie. Men tenåringen her har høstferie nå :)

Du har tenåringer? Jeg trodde du var rundt min alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ja, høsteferie kan føles som om det ikke var så lenge siden men fortsatt er det flere års siden nå. :laugh: Men noen voksne kan sikkert fortsatt ha det på jobben sin, spesiellt om en jobber på skole og barnehage, kanskje med andre jobber også? :)

Jeg vil da fortsatt bli litt lenger oppe enda da, skal lage meg en til kopp sitronte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad fordi jeg har akkurat bestemt meg for å kutte ut å bruker canal digital og heller bruke tv 2 sumo. Jeg er så drittlei av å miste signaler og få dårlig signal hele tiden pågrunn av uvær :P Min ps4 har sumo og i tillegg så fant jeg den musikk kanalen jeg har på dailymotion, og det er en live kanal som går hele tiden og det er gratis! :D

Og når jeg sjekker den på pcen så koster den, rart :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høsteferie kan føles som om det ikke var så lenge siden men fortsatt er det flere års siden nå. :laugh: Men noen voksne kan sikkert fortsatt ha det på jobben sin, spesiellt om en jobber på skole og barnehage, kanskje med andre jobber også? :)

Jeg vil da fortsatt bli litt lenger oppe enda da, skal lage meg en til kopp sitronte.

Sist gang jeg hadde høstferie var for 6 år siden, da var jeg 17 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...