Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjer?

Ekkel oppførsel hos kjørelærer. Skal prøve å få byttet, også skal jeg innom politiet å høre hva de mener jeg skal gjøre videre(evt om det er noe og ta videre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkel oppførsel hos kjørelærer. Skal prøve å få byttet, også skal jeg innom politiet å høre hva de mener jeg skal gjøre videre(evt om det er noe og ta videre..)

Det bør du absolutt ta videre. Slik oppførsel er uakseptabel av kjørelærer. Ikke alle som er så tøffe at de tør si i fra og en dag kan han gå for langt.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jaaa...en god gyngestol hadde vært fint å hvile ut i når jeg kommer hjem fra is-ekspedisjon. :)

Ja, har ikke sett så mange av disse gyngestolene for tiden. De er koselige de, tror det er lett for å falle i søvn når en sitter der en stund. ;):biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Tenk å hatt en slik en stol :) Ha en fantastisk god ettermiddag, vakre damen :)

Ja, de er koselige de stolene her. Husker det godt da jeg besøkte noen eldre folk at jeg så en slik stol i stua. :) Takk, ønsker deg en like fin ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Nesten det beste en kan ha når en har liten baby på fanget og skal vugge i søvn. :)

Mye av det samme kan vel skje om en har en valp eller hund på fanget på gyngestolen og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...