Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det finnes mennesker som "skeier ut" med cottage cheese og jordbær... Redbull eller Cola som ikke er en lettvariant burde nærmest bli fjernet fra butikkene. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig bra å kun leve på fettfri diettmat heller. En skal kunne kose seg.

En skal kunne kjenne at en lever mens en gjør det syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Jeg holder på med bodyfitness, trenger ikke være hysterisk av den grunn. Tenk om jeg blir påkjørt på vei til trening, og dør uten å ha spist det smågodtet jeg hadde lyst på  :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg ser for meg at også veldig overvektige mennesker som ikke trener så mye og spiser og koser seg av hjertets lyst, driver på med en slags bodyfitness på sitt vis. Kanskje de liker den runde kroppen sin best sånn? Det tror jeg faktisk at mange gjør. Helt i orden for meg det. :jepp:

P.s. når jeg ser ditt brukernavn får jeg veldig lyst til å skrive "Stikk-kontakt" med tre K`er. Uten bindestrek.

Hva er det med den regelen som sier at det ikke må være mere enn to K`er der? Noen som husker det? 

"Stikkkontakt" altså. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere som liker kroppen sin best når de har noen kilo for mye, og det syns jeg er helt greit. Man skal ikke dømme folk :)

Haha, jeg drømte i natt at jeg skulle stille til valg. Hjertesaken min var at det skulle være lov å bruke tre like bokstaver etter hverandre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker deg stikkontakt :) Du virker som en kul og grei person :)

Det var hyggelig å høre! Liker deg også,selvom du ikke lar meg ha det siste ordet.  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det var hyggelig å høre! Liker deg også,selvom du ikke lar meg ha det siste ordet.  :fnise:

Du kan få det nå :) Hoppe kan hente det senere når hun er ferdig på jobb :tommel:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart, jeg har alltid trodd at det var 3 r-er i stikkontakt når jeg sier det inni meg :P Stikk Kontakt :P

Er mange r-er i stikkontakt, så ser den altså! :P

Men får jeg ordet igjen i kveld da? eller imorgen?

Endret av stikkontakt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...