Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du skal spare deg for tanker om ting som står der ja. Snart skal du sove de uskyldiges søvn og all ting. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal spare deg for tanker om ting som står der ja. Snart skal du sove de uskyldiges søvn og all ting. :)

Det er ikke mye uskyldig søvn her i gården! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen havnet jeg plutselig inn på en tråd om vagina, regnet med at det bare var for å dra folk. Men det var det ikke. Det var mennesker som postet bilder av vaginaen sin. Hun ene hadde bilde av seg selv som profilbilde. Jeg krever herved bedre profilbilde på bremsesportråden!  :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her om dagen havnet jeg plutselig inn på en tråd om vagina, regnet med at det bare var for å dra folk. Men det var det ikke. Det var mennesker som postet bilder av vaginaen sin. Hun ene hadde bilde av seg selv som profilbilde. Jeg krever herved bedre profilbilde på bremsesportråden!  :opplyser:

:sjokkert: Jeg har sett den poppe opp et par ganger, men har heldigvis klart å styre min nysgjerrighet hittil ..  :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Jeg har sett den poppe opp et par ganger, men har heldigvis klart å styre min nysgjerrighet hittil ..  :laugh:

Og godt er det!  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det finnes en tråd om penis med hvor folk poster bilde av penisen sin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en tråd om penis med hvor folk poster bilde av penisen sin

Jeg vil ikke vite  :bond:  hvis jeg ikke får sove i natt, så er det din skyld.  :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...