Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Mandag 9. september skal jeg jobbe med kronprinsen som veileder angående Global Dignity Day. /badass

Heldiggris :)

4%

Igjen batteri på mobilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Kan godt være det. Jeg vet ikke. Bare en følelse jeg har om dem 2. Severus bruker I hvert fall nederlandske ord I blant. Hvor er Severus? Ho var ikke aktiv på kg I går heller!

Vel, Severus har jo også fått seg venner derifra, så interessen for det nederlandske språket og Nederland generelt kan jo ha mye med det å si også. Men jeg kjenner jo heller ikke henne fullstendig, og det finnes jo mange som har nederlandske røtter, men da tenker jeg vel at en kan spørre henne direkte om dette. :)

Ho er mye innpå dagboken sin og har også sett henne i noen andre tråder. Ta deg en titt innom dagboka hennes, du. ;) Det er mye forskjellig som prates om og vises innom der. :jepp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror bare at Severus har en interesse for nederland...fotball og ting og tang og sikkert noen søte gutter også. :jepp:

Jasså? Er det en muligens russer her inne? Det er i såfall spennende. Bare for å ha sagt det så er jeg norsk. :)

Fikk plutselig skikkelig lyst på pinnekjøtt!

Jeg fikk lyst på pinneis. :nigo:

---

Natta Sola vår. Sov nydelig. :goodbye:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...