Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk nettopp vite hvorfor strømmen gikk tidligere, en katt hadde kommet seg inn på trafostasjonen og kortsluttet strømmen, dakar katta døde :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist:

Rart når det samme skjedde i Tromsø med en russisk havnerotte var det mest komisk. Men de er digre beist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av kommentarene fra saken om strømbruddet :

" jeg hørte noe om at 2 xboxer hadde gått til helvete serr jeg er en sikkelig gamer så visst noe hadde gått til helvete i huset mitt med mine elektriske ting så skulle det faen meg blitt sak av det ja ska jeg lova dere ^^ enten det eller så hadde jeg skudt di 12 ansatte på skagerak med en pumpehagle så kunne dere putta det ut i tønsbergs blad faen jeg ble pissed ass 2015 og folk klarer faen ikke holde strømmen i balanse en gang glitcha i huset mitt til og med i nesten 2 timer etterpå gikk av og på men bare sekund messig O.O det er faen meg 2015 og enda klarer dem en gang ikke holde strømmen i balanse og dette skal liksom være verdes rikeste land vi lever i jaja 2015 ikke 1900 O.O"

:rasende:

Endret av Olaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av kommentarene fra saken om strømbruddet :

" jeg hørte noe om at 2 xboxer hadde gått til helvete serr jeg er en sikkelig gamer så visst noe hadde gått til helvete i huset mitt med mine elektriske ting så skulle det faen meg blitt sak av det ja ska jeg lova dere ^^ enten det eller så hadde jeg skudt di 12 ansatte på skagerak med en pumpehagle så kunne dere putta det ut i tønsbergs blad faen jeg ble pissed ass 2015 og folk klarer faen ikke holde strømmen i balanse en gang glitcha i huset mitt til og med i nesten 2 timer etterpå gikk av og på men bare sekund messig O.O det er faen meg 2015 og enda klarer dem en gang ikke holde strømmen i balanse og dette skal liksom være verdes rikeste land vi lever i jaja 2015 ikke 1900 O.O"

:rasende:

Han idioten skal være glad han ikke bor på en mer værutsatt plass, der vinden river ned høyspentledninger etc. Folk er faen ikke sanne as

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe:

Solsikkedamen har tatt seg en liten hvilepause fordi hun hadde behov for det.  

Hun kommer tilbake når vi ser henne i trådene igjen - ganske plutselig. :jepp:

Forøvrig sier jeg at det er vidunderlig med kjølig luft om morgenen igjen...

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodtets mirakelevner må ikke undervurderes, men det kommer egentlig an på

tyggerens evner til grensesetting før det blir for meget av det gode. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Solsikkedamen har tatt seg en liten hvilepause fordi hun hadde behov for det.  

Hun kommer tilbake når vi ser henne i trådene igjen - ganske plutselig. :jepp:

Forøvrig sier jeg at det er vidunderlig med kjølig luft om morgenen igjen...

:rodmer:

Oja, en stor :hug: til henne og en til deg :hug:

Halsen min er ikke helt enig med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...