Severus Skrevet 2. august 2015 #136681 Del Skrevet 2. august 2015 Er han god for fordøyelsen? Søt som en jordbær da. Djises Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. august 2015 #136682 Del Skrevet 2. august 2015 Huffda godt du ser det positive i det hvertfall Så deilig! Du bor i et annet land, gjør du ikke? Håper på en fin sensommer ja Ja, prøver å se det positive i det meste. Men er ikke alltid lett hele tiden. Vil jo komme litt an på. Men i dette tilfellet så klarer jeg å gjøre det. Fortsatt en del tankefull da. Jeg trenger litt mer tid på å fordøje hva jeg har erfart noen ganger. Jeg bor i Nederland. Men været har lett for å bli mye av det samme som i Norge noen ganger. Den siste tiden har vi hatt mest regn og uvær. Har hørt fra nederlendere over her at de vet aldri helt sikkert hvordan hvert års sommer vil bli, sist gang jeg bodde i Norge så var det mange som mente det samme der og. Men hvis en får oppleve en skikkelig typisk nederlandsk sommer, så er disse somrene fryktelige varme. Ja, sommeren kan fortsatt bli bedre. Hva gjorde du da du hadde ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. august 2015 #136683 Del Skrevet 2. august 2015 Hva gjør dere på i kveld? Slapper av. Skal snart lage meg en kopp latte machiatto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 2. august 2015 #136684 Del Skrevet 2. august 2015 Hjemme! Redigere noen bilder før det blir natta. Får besøk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136685 Del Skrevet 2. august 2015 Ja, prøver å se det positive i det meste. Men er ikke alltid lett hele tiden. Vil jo komme litt an på. Men i dette tilfellet så klarer jeg å gjøre det. Fortsatt en del tankefull da. Jeg trenger litt mer tid på å fordøje hva jeg har erfart noen ganger. Jeg bor i Nederland. Men været har lett for å bli mye av det samme som i Norge noen ganger. Den siste tiden har vi hatt mest regn og uvær. Har hørt fra nederlendere over her at de vet aldri helt sikkert hvordan hvert års sommer vil bli, sist gang jeg bodde i Norge så var det mange som mente det samme der og. Men hvis en får oppleve en skikkelig typisk nederlandsk sommer, så er disse somrene fryktelige varme. Ja, sommeren kan fortsatt bli bedre. Hva gjorde du da du hadde ferie? Nederland har bare 1 sesong spørs bare hvilken av 4..... vinter uten snø, høst været hele året, med av og til sommer mellom januar og desember...og hvis det er varm kan det blir så deilig klisteret og fuktig i lufta at det er ikke morro å legge seg om kvelden. Aldri i mitt liv at jeg dra tilbake. Men det er fint der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. august 2015 #136686 Del Skrevet 2. august 2015 Søt som en jordbær da. Djises Du skjønte vel at jeg bare spøkte litt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. august 2015 #136687 Del Skrevet 2. august 2015 Nederland har bare 1 sesong spørs bare hvilken av 4..... vinter uten snø, høst været hele året, med av og til sommer mellom januar og desember...og hvis det er varm kan det blir så deilig klisteret og fuktig i lufta at det er ikke morro å legge seg om kvelden. Aldri i mitt liv at jeg dra tilbake. Men det er fint der også Ja, det kan bli litt rart måten de har det i Nederland. Vi har planer om å flytte til Norge, så vi vil ikke bo her "forever". Jeg savner hvordan det er i Norge. Jeg liker det mer hvordan års-tidene er satt sammen der borte. Så du er egentlig en nederlender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136688 Del Skrevet 2. august 2015 Ja, det kan bli litt rart måten de har det i Nederland. Vi har planer om å flytte til Norge, så vi vil ikke bo her "forever". Jeg savner hvordan det er i Norge. Jeg liker det mer hvordan års-tidene er satt sammen der borte. Så du er egentlig en nederlender? ja, ik ben nederlander har bodd i nærheten av rotterdam og flyttet opp hitt november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2015 #136689 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg hater Norge dritt land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. august 2015 #136690 Del Skrevet 2. august 2015 Norge er verdens beste land å bo i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2015 #136691 Del Skrevet 2. august 2015 Sier hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136692 Del Skrevet 2. august 2015 Australia likte jeg veldig godt. Dra gjerne tilbake, men det er så langt bort for å bo der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2015 #136693 Del Skrevet 2. august 2015 Australia er varmt og fullt av skumle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136694 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg hater Norge dritt land. I hvilket land vil du bo hvis du skulle dra fra Norge? Nederland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136695 Del Skrevet 2. august 2015 Australia er varmt og fullt av skumle ting haha Ja masse skumle dyr der ja særlig edderkopper. Temperaturen kommer litt ann på hvor man bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2015 #136696 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg skal flytte til Tyskland, å plage tyskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136697 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg skal flytte til Tyskland, å plage tyskere hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. august 2015 #136698 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) ja, ik ben nederlander har bodd i nærheten av rotterdam og flyttet opp hitt november 2008 Så artig. Endret 2. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 2. august 2015 #136699 Del Skrevet 2. august 2015 Sengen roper meg. Natta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 2. august 2015 #136700 Del Skrevet 2. august 2015 Godnatt brillesmurf! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå