Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Jeg tror Petter bare trengte en pause for å tenke over ting og livet, han kommer nok tilbake før eller siden :) Om han ville forlate kg for godt så hadde han nok slettet brukeren sin med :)

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Tiden går SÅ fort.. nå er det plutselig august allerede!

Jaa. Snart vil vi starte med høst igjen og. ;) Men men, prøve å gjøre det beste ut av august måned. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa. Snart vil vi starte med høst igjen og. ;) Men men, prøve å gjøre det beste ut av august måned. :Nikke:

Nei!!!!!!! Ikke snak om høst og vinter allerede nå.......

smileys-summer-446831.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FAEN DA

Uten å få beskjed om det ble jeg bytta fra Netcom til Telenor i går og har ikke simkort til Telenor. Mobilen min funker altså ikke. Så jeg dro på nettsida demmes for å bestille simkort, og der måtte jeg få en engangskode til mobilen... som ikke funker. Fuck this shit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi jobba for Telenor og satte meg opp til bytting flere måneder siden, men måtte vente til mobilen var nedbetalt før det skjedde. Det ble den tydeligvis i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nei!!!!!!! Ikke snak om høst og vinter allerede nå.......

smileys-summer-446831.gif

Så fin sommer smiley. :) I dag er det faktiskt ganske sommerlig igjen. Hva med der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager da?!?!  :sjokkert: Den er vel ikke din på ordentlig? 

Nei nei, den er googlet.. med det er den jeg håper på å få når jeg skal pante flaskene mine i dag  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig å se bilder av noe få her. Hoppe, vex, winza, dilly, hells bells, frøkesina, nosoul, jessica og chibi. Men liker ikke dele bilde her heller jeg. Man vet aldri hvor bilder havner til slutt. God å kunne være anonym men litt kjedelig også.

Sov jammen så deilig i natt for resten. Sjelden jeg våkner etter 8.00 men i dag ble det 11.30

Bedre sent enn aldri x)

Er ikke så fan av å dele bilder jeg heller :)

Kanskje ville vurdert det om jeg fikk en PM, men igjen..Er ikke såååå fan ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

I dag er det opprydding her hjemme, senere et forsøk på å bli pantemillionær  :jepp:

VinnerloddV%C3%A5lerenga_Width_636.jpeg

Så noen har faktisk vunnet 1 million? Blir sjansen for å vinne jo mer man panter om ganger?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Bedre sent enn aldri x)

Er ikke så fan av å dele bilder jeg heller :)

Kanskje ville vurdert det om jeg fikk en PM, men igjen..Er ikke såååå fan ^^

Samme her. Jeg har delt bilde av meg på pm med brukere jeg chatter med som jeg stoler på :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...