Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Ha ha ha NÅ få jeg en god latter. Ja, jeg drikker kaffe, men hadde gjerne hatt ei av denne to hahaha fantastisk morro!

Det er så fint at du nesten ikke har lyst til å drikke de opp. ;) For da blir jo tegningene ødelagt. :laugh: Men det er alltid ekstra kos når de lager til sånt oppi latten/kaffen. :jepp::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er som regel altfor trøtt/utålmodig/lat til å lage skum til espressoen :ler: Det blir bare melk rett oppi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint at du nesten ikke har lyst til å drikke de opp. ;) For da blir jo tegningene ødelagt. :laugh: Men det er alltid ekstra kos når de lager til sånt oppi latten/kaffen. :jepp::briller:

Men allerede bare at det går ann at noen kan få det til å lage såne fine figurer opp i skummet! Hvordan er det mulig?...

Nå er veggen malet. Neste "dagens utfordring" er bytte fjærer og bremseklossene på bilen.

smileys-car-driving-109127.gif

Endret av brillesmurf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Men allerede bare at det går ann at noen kan få det til å lage såne fine figurer opp i skummet! Hvordan er det mulig?...

Nå er veggen malet. Neste "dagens utfordring" er bytte fjærer og bremseklossene på bilen.

Ja, har lurt litt på det sjølv. Jeg synes det ser vanskelig ut, men det er en del som er veldig kreative og gode på det. :) Men bra stilig ser det ut, da. :tommel:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tror de bruker sjablonger :)

Det kan nok være at de gjør. Skikkelig gøy å få sånt i latten uansett. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er veggen malet. Neste "dagens utfordring" er bytte fjærer og bremseklossene på bilen.smileys-car-driving-109127.gif

Ja, har lurt litt på det sjølv. Jeg synes det ser vanskelig ut, men det er en del som er veldig kreative og gode på det. :) Men bra stilig ser det ut, da. :tommel:

Jeg tror de bruker sjablonger :)

Det brukes litt ulike metoder, men det går an å "male" i kaffe slik som her :)

https://youtube.com/watch?v=7zEvTRVYGO8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Altså her:

Så gøy! Må også være morsomt å tegne dette for så å glede flere gjester med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tramp tramp tramp på en smurf

Smurfer løper ikke fort, så tråkk

dem ned å tørk det bort.

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hente frem kost og bøtte for å feie bort (og vaske opp) all denne rare blåfargen med klumpete konsistens* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...