Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg har en ganske dårlig og ubehagelig følelse inni meg /:

Jeg begynner å frykte at banken vil ende opp med å ikke gi meg tilbake de 10000 + pengene som ble svindlet fra kortet mitt O: Jeg driver og venter spent på å se hvilken jævel/jævler det er som har stjålet nesten alt jeg har av penger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg begynner å frykte at banken vil ende opp med å ikke gi meg tilbake de 10000 + pengene som ble svindlet fra kortet mitt O: Jeg driver og venter spent på å se hvilken jævel/jævler det er som har stjålet nesten alt jeg har av penger...

Det er en ikke så god følelse. Håper at du får den hjelpen du trenger snart. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er en ikke så god følelse. Håper at du får den hjelpen du trenger snart. :klem1:

Takk :klem:

Jeg har hørt det skje med andre, men jeg trodde aldri det ville skje med meg. Det føles så uvirkelig ut når jeg tenker over det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Takk :klem:

Jeg har hørt det skje med andre, men jeg trodde aldri det ville skje med meg. Det føles så uvirkelig ut når jeg tenker over det :(

Ja, ofte tenker en ikke så mye over at det kan skje en sjølv før en virkelig går igjennom det samme. Men ikke gi opp håpet enda, det kan fortsatt snu og bli bedre enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hells bells

Uff,sånt noe er ikke gøy :(

Jeg har blitt svindlet en gang jeg også,men banken min dekket alt. Da var jeg på ferie i Tyrkia,hadde tatt ut mye penger på Gardermoen,så jeg trengte bare å ta ut penger en gang i Tyrkia. De tok jeg faktisk ut i en bank der nede (ikke minibank,men bank,med skranke og bankfunksjonær!).

Der ble bankkortet mitt kopiert gitt! I en bank!!

Jeg fikk dekket alt av banken min,ingen egenandel. Men er irriterende når sånt noe skjer :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Uff,sånt noe er ikke gøy :(

Jeg har blitt svindlet en gang jeg også,men banken min dekket alt. Da var jeg på ferie i Tyrkia,hadde tatt ut mye penger på Gardermoen,så jeg trengte bare å ta ut penger en gang i Tyrkia. De tok jeg faktisk ut i en bank der nede (ikke minibank,men bank,med skranke og bankfunksjonær!).

Der ble bankkortet mitt kopiert gitt! I en bank!!

Jeg fikk dekket alt av banken min,ingen egenandel. Men er irriterende når sånt noe skjer :sinna:

Det er jo skikkelig dårlig gjort! Ikke beste reklame for mer turisme på den plassen der!

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...