Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

En gang fikk jeg McD burger når jeg reiste alene til Singapore. Hun KLM dama sa at vi kunne si det var bursdagen min

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om hva ab-en sier i bildetråden Fotballflue. Det er ingenting gale med utseende ditt :)

Hehe, neida, preller det av meg. Fått høre det her inne noen ganger. Rart med tanke på at i virkeligheten får jeg høre at jeg "har sååå fine bryn" :fnise: kanskje det er kameraet det er noe galt med?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Subway selger jo brødskiver

Ikke akkurat enig i det der. :lol: Men synes det virker sunnere ut enn McDonalds og Burger King hvis du ikke har på noe fett majoness eller lignende sauser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg McD burger når jeg reiste alene til Singapore. Hun KLM dama sa at vi kunne si det var bursdagen min[/quote

Oj har du vært der :overrasket: Så du noen orkidepark? Raffles Hotel? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hehe, neida, preller det av meg. Fått høre det her inne noen ganger. Rart med tanke på at i virkeligheten får jeg høre at jeg "har sååå fine bryn" :fnise: kanskje det er kameraet det er noe galt med?!

Tjukke øyenbryn er også sett på som veldig fint. :jepp: Du er virkelig skikkelig søt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ame="Vex" post="16785629" timestamp="1438023326"]En gang fikk jeg McD burger når jeg reiste alene til Singapore. Hun KLM dama sa at vi kunne si det var bursdagen min[/quote

Oj har du vært der :overrasket: Så du noen orkidepark? Raffles Hotel? :daane:

Ja så hotellet, men var ikke inne der. Var også å besøkte den botaniske hagen der. Har desverre mistet alle bildene uten om disse 2. Får duge det da, meg i den RNLAF t.skjorta

54064_168567429841719_4715439_o.jpg77628_168567849841677_2803263_o.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg driter i kaloriene, JEG VIL HA MÆKKÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRN

Og jeg driter kalorier :biggrin: nei, æsj, nå var jeg ekkel

Den er helt grei dere. ;) Det er greit å like forskjellige plasser også. :) Noen ganger er det greit å spise på McDonalds og Burger King, men er ikke noe jeg gjør så ofte. Ikke det at jeg spiser så ofte ved Subway heller, men liker best maten derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukke øyenbryn er også sett på som veldig fint. :jepp: Du er virkelig skikkelig søt. :klemmer:

Tusen takk, kjære deg :hug: ja, jeg er jo som jeg er, og er noen misfornøyd med det, så får det bare være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ikke sett de som maler med munnen?

Lager de nydeligste bilder....

Anonymous poster hash: 222f6...32c

De har nok litt øvelse vil jeg tro. Det har ikke jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...