Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Takk for innlysende god idè, ...32c! Jeg burde jo ha tenkt på den, men der kom altså DU og reddet dagen.

Skal bare ha håndkle og enkeltplagg på den, så det kommer til å bli midt i blinken å forsøke.

Først neglelakkfjerner og virker ikke det så blir det teip! :hoppe:

Livet smiler atter til ei Hoppetusse med huslige utfordringer!

Viruset ditt er blåst bort, alt?

Anonymous poster hash: 222f6...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naij...... :ninja: Jeg har puttet fingrene i ørene og nekter å høre på den fristerstemmen.

Skriver med tærne nå. Så bytter jeg litt på akkurat det innimellom. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blyfant i munnen, så kan du ha beina i kors, fingra i ørene, men ikke synge......trallala.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres veldig vanskelig ut....

Har du ikke sett de som maler med munnen?

Lager de nydeligste bilder....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge ensomhetsfølelse.

kjenner den følelse. Liker derfor helst jobbe om kvelder og ikke minst på søndag. Noe som har plaget meg mest siste uker er alle de positive ferie fortellinger og høre folk sier "Nå skal jeg på ferie og slappe helt av" Liker ikke reise med folk jeg ikke kjenner. Da vil jeg bare føler meg enda mer ensomme faktisk p.g.a. at jeg trekker meg i store grupper. Vil også på ferie til langbortistan med noen :(

Vel, har en fin leilighet som er litt som en hytte for meg. Midt på boligfelt, men helt i et hjørne med trær og busker rundt. Litt på ferie hele sommeren :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumblr_ns5oliXRGw1sks8qho1_1280.jpgHeeeey nå trenger de ikke signere Krul om de skal bytte De Gea med Cillessen. Romero kan jo redde straffer, Argentina vant jo semifinalen på straffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtbortistan sammen med noen man kjenner godt høres bra ut for meg og :jepp:

lyst å dra til sydney igjen. Var der i 2001

post-90336-0-57832600-1438017863_thumb.j

Endret av rt4568
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lyst å dra til sydney igjen. Var der i 2001

Det må ha vært spennende og fint! Har snakket litt med en australsk dame på et annet nettsted og drømt å dra på besøk :)

Gjerne på vinteren her mens de har sommer. Skulle ønske jeg kunne se the Great Barrier Reef en gang. Og australske orkideer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg faktisk skal ha ferie, men jeg må vente til Desember og den er bare på tre dager. Men da skal jeg til Amsterdam og på konsert med en venninne, og jeg har allerede betalt for et utrolig fint hotellrom :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...