Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Til Sverige? Er det en kvinne med et ekstra stort hjerte der og? :)

Nei, jeg forsto det slik at Sunflower hadde tenkt å legge ut et bilde - og gledet meg til å se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, neimen så morsomt :) Jeg har hørt flere si det noen ganger.. tror jeg har noen look-alikes der ute. Eller kanskje tvillingen jeg drømmer om finnes?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva om det faktisk var deg hun så? Jeg syns forresten at du ser ut som kvinnfolk på min alder (23/24) framfor 30 åra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar jeg som et kompliment Winza :) Jeg får ofte spørsmål om jeg er yngre, så får bare håpe det holder seg sånn  :laugh:

Jeg er ikke i Sverige, så det er nok ikke meg. Men jeg har hatt folk som kommer bort og takker for en fin ferie og sånt - også viser det seg at det er feil jente de snakker med  :skratte:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, det var faktisk en gutt som begynte i klassen min. Han ble superglad og sa at "så morsomt at du går her, vi har jo ikke sett hverandre siden i fjor sommer". Tok lang tid før han skjønte at jeg ikke var hun - og da kom han på at hun snakket svensk. Kanskje det er henne du oppdaget Fame ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.... jeg har sett den før. Men jeg er ikke så flink til å huske hvem alle er..

Er det en som heter Yogi bear?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ja :) Jeg så en del på han når jeg var liten :D Det kom en live action film med ekte mennesker i for noen år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det tar jeg som et kompliment Winza :) Jeg får ofte spørsmål om jeg er yngre, så får bare håpe det holder seg sånn  :laugh:

Jeg er ikke i Sverige, så det er nok ikke meg. Men jeg har hatt folk som kommer bort og takker for en fin ferie og sånt - også viser det seg at det er feil jente de snakker med  :skratte:   

Når jeg tenker meg om, det var faktisk en gutt som begynte i klassen min. Han ble superglad og sa at "så morsomt at du går her, vi har jo ikke sett hverandre siden i fjor sommer". Tok lang tid før han skjønte at jeg ikke var hun - og da kom han på at hun snakket svensk. Kanskje det er henne du oppdaget Fame ;)

Alltid morsomt med sånne opplevelser. :) Det var en gang at jeg så ei jente som jeg trodde var ei venninne av meg, ho så nesten helt prikk lik ut henne. Så jeg spurte om jeg kunne sette meg ved henne på bussen og startet å prate med henne, jeg lurte på om det var henne men det var det visst ikke. Og ho trodde at jeg var ei annen venninne av henne som jobbet som journalist i avisen. Jeg lignet visst nesten prikk lik hennes venninne. ;) Men ingen av oss var de. Var litt interessant møte.

Hmmmm... Så det betyr at det kanskje er en klone av meg der ute, og en klone av min tidligere venninne? :sjokkert::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid morsomt med sånne opplevelser. :) Det var en gang at jeg så ei jente som jeg trodde var ei venninne av meg, ho så nesten helt prikk lik ut henne. Så jeg spurte om jeg kunne sette meg ved henne på bussen og startet å prate med henne, jeg lurte på om det var henne men det var det visst ikke. Og ho trodde at jeg var ei annen venninne av henne som jobbet som journalist i avisen. Jeg lignet visst nesten prikk lik hennes venninne. ;) Men ingen av oss var de. Var litt interessant møte.

Hmmmm... Så det betyr at det kanskje er en klone av meg der ute, og en klone av min tidligere venninne? :sjokkert::ler2:

Hahaha, ja jeg tror det finnes kloninger av de fleste der ute. Kanskje, når du legger ut bilde at vi vil tro vi kjenner deg også er det en helt annen  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hahaha, ja jeg tror det finnes kloninger av de fleste der ute. Kanskje, når du legger ut bilde at vi vil tro vi kjenner deg også er det en helt annen  :ler:

Jeg vet ikke jeg. Jeg ligner ikke på så mye egentlig. ;) Men synes det er litt for mye folk innom bilde tråden. Trodde det ville roe seg ned, men ja ja, ettermiddagen er vel når alle er fri? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...