Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2015 #135401 Del Skrevet 25. juli 2015 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135402 Del Skrevet 25. juli 2015 Den filmen likte jeg ganske godt Både Jim Carrey og Evan McGregor gjorde en fantastisk jobb i rollene sine Filmen er basert på en virkelig hendelse med har jeg lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2015 #135403 Del Skrevet 25. juli 2015 Synes den var kjip jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2015 #135404 Del Skrevet 25. juli 2015 Ordet sier at det vil se den filmen en gang når det blir litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135405 Del Skrevet 25. juli 2015 Synes den var kjip jeg Som i dårlig eller at du syns det var kjipt hvordan ting endte i filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135406 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Den har jeg ikke sett, men uansett om jeg hadde sett den så hadde det ikke funket for meg. Han har så mange morsomme ansikter, stemmer og kroppsuttrykk at jeg hadde husket på dem og ikke noe annet. Det er meget mulig at han er slitsom å være gift med i lengden. Du hadde da sikkert ikke manglet humor. Men den filmen er fin. Anbefaler at du ser den. Endret 25. juli 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135407 Del Skrevet 25. juli 2015 Har dere sett I Love You Philip Morris? Nei, tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2015 #135408 Del Skrevet 25. juli 2015 Synes det var en dårlig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2015 #135409 Del Skrevet 25. juli 2015 Du hadde da sikkert ikke manglet humor. Nei, jeg hadde nok fått trimmet le-musklene mine regelmessig da, men det hadde blitt litt slitsomt om jeg ville være alvorlig og f.eks. sove. Med en alltid ablegøyende mann ved min side...eller sikkert rundt og oppå meg og alle plasser det gikk an med gøy, så hadde jeg kanskje kommet til å bli litt gretten. "LA MEG SOVE - JEG ER TRØTT NÅ!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135410 Del Skrevet 25. juli 2015 Nei, jeg hadde nok fått trimmet le-musklene mine regelmessig da, men det hadde blitt litt slitsomt om jeg ville være alvorlig og f.eks. sove. Med en alltid ablegøyende mann ved min side...eller sikkert rundt og oppå meg og alle plasser det gikk an med gøy, så hadde jeg kanskje kommet til å bli litt gretten. "LA MEG SOVE - JEG ER TRØTT NÅ!" Har lest et sted at Jim Carrey er manisk depressiv. Vet ikke om det er fakta, men hvis han er dette så vil han kanskje også ha mer seriøse perioder og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135411 Del Skrevet 25. juli 2015 Den som hadde fått deg som kjæreste Hoppetaujenta ville vært en veldig heldig mann, det er jo umulig å ikke bli i godt humør av å snakke med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135412 Del Skrevet 25. juli 2015 Har lest et sted at Jim Carrey er manisk depressiv. Vet ikke om det er fakta, men hvis han er dette så vil han kanskje også ha mer seriøse perioder og?Er ikke han bipolar eller noe? Lol han virker ikke manisk depressiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135413 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Er ikke han bipolar eller noe? Lol han virker ikke manisk depressiv Jeg vet ikke. De som er manisk depressive kan også virke som skikkelige energifulle og blide personer. Jeg kjente til ei jente som er manisk depressiv. Jeg merket det aldri på henne, ho var nesten hele tiden livlig og morsom som person. Nå i dag har jeg funnet ut at ho jobber som komiker. Robin Williams var også mye deprimert sjølv om han ble kjent som en av de mest morsomste og hyggeligste skuespillere. Endret 25. juli 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135414 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg savner Robin Williams Og James Avery Kjent komiker? Visste du det fra starten? Og var ikke det parkinson han hadde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2015 #135415 Del Skrevet 25. juli 2015 Takk, Winza. Du er raus med komplimentene dine. --- Ja, jeg vet at det er en del alvorlige helsehistorier hos mange av dem som blir sett på som i fryktelig godt humør. Det er ikke enkelt å være menneske. Det er trist når "de gode" forsvinner, selv om jeg ikke kjente noen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135416 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg savner Robin Williams Og James Avery Kjent komiker? Visste du det fra starten?Og var ikke det parkinson han hadde? Mener du Robin Williams? Kan godt hende han hadde det. Jeg bare tenker på hvordan han var den siste tiden før han døde, da var han jo mye deprimert? Hva er parkinson forresten? Jeg vet ikke om ho er noen kjent komiker, men jeg har funnet ut gjennom blogger og youtube at ho driver en del rundt som komiker. Ho var egentlig mye flink til sånt da jeg kjente henne, ble skikkelig overrasket da ho fortalte at ho var manisk depressiv. Jeg så alltid den blide og energifulle siden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #135417 Del Skrevet 25. juli 2015 James Avery spilte Uncle Phil i tv serien The Fresh Prince of Bel-Air for dere som ikke vet, han var en god skuespiller Mener du Robin Williams? Kan godt hende han hadde det. Jeg bare tenker på hvordan han var den siste tiden før han døde, da var han jo mye deprimert? Hva er parkinson forresten? Jeg vet ikke om ho er noen kjent komiker, men jeg har funnet ut gjennom blogger og youtube at ho driver en del rundt som komiker. Ho var egentlig mye flink til sånt da jeg kjente henne, ble skikkelig overrasket da ho fortalte at ho var manisk depressiv. Jeg så alltid den blide og energifulle siden hennes.Når man har parkinson så begynner hendene å skjelve en god del til tider og man har ikke alltid kontroll over kroppen sin. Det var nok det som gjorde at han bestemte seg for å ta livet sitt fordi han ville ikke utsette familien sin for alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. juli 2015 #135418 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) James Avery spilte Uncle Phil i tv serien The Fresh Prince of Bel-Air for dere som ikke vet, han var en god skuespiller Når man har parkinson så begynner hendene å skjelve en god del til tider og man har ikke alltid kontroll over kroppen sin. Det var nok det som gjorde at han bestemte seg for å ta livet sitt fordi han ville ikke utsette familien sin for alt dette Vi driver å ser på Fresh Prince of Bel Air nå. Trist han døde. Ok. Jeg trodde vel at han var mest deprimert. Men kan vel være mer jeg ikke visste om. Veldig trist at Robin Williams døde, likte han godt som skuespiller. Endret 25. juli 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2015 #135419 Del Skrevet 25. juli 2015 Ordet og jeg bøyer hodene våre i respekt for dem som har gått ut av tiden. :( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. juli 2015 #135420 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg gleder meg til å se kvinnen med det store hjertet Er du på vei til Sverige nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå