Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker sånne quizer :)

Jeg fikk:

kat_1.png

Håpet
Håpet er den følelsesmessige tilstanden som fremmer troen på et positivt utfall knyttet til hendelser og omstendigheter i ens liv.

Passer ganske bra  :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det rødt og lekkert :)

Jeg skal til frisøren på mandag - gleder meg like mye som deg tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kat_4.png
Ondskap
Ondskapen er et brudd på eller en hensikt av å krenke noens moralsk kode og er vanligvis sett på som det dualistiske motsatte av det gode.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hells bells

Jeg fikk kjærlighet

Kjærlighet er en følelse av sterk hengivenhet og er en dyd som representerer alt av menneskelig vennlighet og medfølelse.

14.45% falt innenfor denne kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hørtes ikke noe særlig ut :/ Eneste som liker såpass kalde julidager er vel bamsefar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Sunflower-Delight

:(   :kose:

Takk. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk tristhet, tenkte at jeg kanskje fikk et svar som var nærmere kjærlighet eller vennlighet. ;) Haha! Men det er da kun en test, og ikke alle resultater vil stemme med hvordan vi er som person. Det er alikevel morsomt å ta testen da. Sjølv om jeg kan jo også føle en del tristhet i livet mitt, men prøver mest mulig å være en positiv person. :)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Skjønner ikke helt hvorfor jeg fikk tristhet, tenkte at jeg kanskje fikk et svar som var nærmere kjærlighet eller vennlighet. ;) Haha! Men det er da kun en test, og ikke alle resultater vil stemme med hvordan vi er som person. Det er alikevel morsomt å ta testen da. Sjølv om jeg kan jo også føle en del tristhet i livet mitt, men prøver mest mulig å være en positiv person. :)

Og jeg oppfatter deg definitivt som en positiv og gledesspredende person  :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...