Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje en liten gave til din kjære. Litt penklær, vanlige klær og slikt. Hvor skal dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en liten gave til din kjære. Litt penklær, vanlige klær og slikt. Hvor skal dere? :)

Hun skal få en sånn "morgengave" så den har jeg i boks. (I boks.. :fnise:  En veldig liten boks.)

Vi vet ikke hvor vi skal. Det er mysterie-reise. Vi får flybilettene når valsen er valset og kaken er inntatt.

Edit: Det var et godt tips det der med penklær, for det hadde jeg ikke tenkt på. Men man bør jo ha det, i tilfelle man skal ta henne med ut å spise på et litt finere sted.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Når står bryllupet?

Ganske så straks :)

Egentlig er vi gift fra før, så det blir ikke egentlig et bryllup, i ordets rette forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så romantisk uansett :) Grattis!

Tusen takk :)

Jeg har lært meg valsing på kurs. Så det bør gå bra. Hvis folk har drukket litt vin til maten, så legger de sikkert ikke merke til om jeg snubbler.

Jeg får sjenke dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Hun er en heldig dame :)

Takk og takk :)

Det er meg som er den heldige.

Veldig heldig.

Hun er veldig søt og tålmodig og ingen har vært så snill mot meg før i livet som det hun er.

Også har jeg en snill svigermor som sørger for servering av ganske ordinære vafler sammen med kakene til kaffen, fordi jeg elsker vafler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, vafler er gode :D Jeg liker dem alltid sprø og harde, har aldri likt dem mjuke og blaute :fnise:

Jeg liker begge deler. :) Men aller best de som er myke. Ikke blaute, da. Men myke.

Med syltetøy og pisket krem. Eller smør og brunost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg har ofte lurt på hvordan vafler med ketchup smaker? Jeg tenker siden det er folk som brødskive og knekkebrød med syltetøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville du hatt 100 istedenfor?

Jatakk, kan du ordne det? :)

Det som er viktig med vafler er at de er akkurat passe myke og crunchy

....og de må IKKE være lyse men gyllent mørkebrune! Det er godt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...