Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Påsken glir sakte forbi. Godt med avslapning, men litt mer action hadde nok ikke vært å forakte. Vet da faen jeg. Solen skinner og ferdig med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Det kommer an på hvem jeg omtaler henne sammen med. Noen ganger er hun litt på høgget overfor forsvarsløse

guttevalper, men noen ganger er det ulv i traktene her. Da må jeg tre støttende til. *znrrr*

:lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvem jeg omtaler henne sammen med. Noen ganger er hun litt på høgget overfor forsvarsløse

guttevalper, men noen ganger er det ulv i traktene her. Da må jeg tre støttende til. *znrrr*

mm. Det at hun rover over smågnagerne gjør henne ikke til mindre bytte for bjørnen, selvsagt. Humre Humre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bedre i form i dag lille venn? :)

*jeg tror ikke at hun rover så veldig...det bare virker sånn*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle fall akkurat nå tror jeg...menneh...ikke helt sikker. Jeg har ikke vært i sentrum hos meg selv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spise den første skikkelige middagen på 14 dager i dag :ler:

Laget av egen eller andres kraft? Og -hva- er en skikkelig middag?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosoul

Laget av egen eller andres kraft? Og -hva- er en skikkelig middag?

Det er nok andres kraft, og skikkelig middag er alt annet en kald grandis og knekkebrød med hvitost :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den ivrigste på kjøkkenet forstår jeg :pp Få i deg rikelig med kjøtt nå da. Namme Namy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nosoul

Du er ikke den ivrigste på kjøkkenet forstår jeg :pp Få i deg rikelig med kjøtt nå da. Namme Namy

Jeg er veldig, veldig glad i å lage mat. Men med noen uker med sykdom og andre ting har ikke mat stått øverst på listen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget toddy og frokost og sjokomelk til den syke. Sånn er der å være sykepleier :bond: Han er også pakket godt inn i pledd og nå ser vi på Breaking Bad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...