Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 blir fort lei å spise ,men vil opp i vekt .kan spise ofte. forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 blir fort lei å spise ,men vil opp i vekt .kan spise ofte. forslag ← Spis mer og hold kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Om ikke annet så kan jeg foreslå noe jeg har prøvd selv! Libra-kurset blir fremstilt som et slankeopplegg, men kjenner og vet av flere som har brukt det til å gå opp i vekt, jeg brukte det for å gå ned. Den eneste forskjellen(omtrent) er at man øker matmengden hvis man skal legge på seg. En som vil slanke seg vil gjerne ha mye proteiner men lite karbohydrater, om du vil opp i vekt så prøv å gjør mengdene mer 50/50. Trening gjør også godt, da får du muskler som gjr at du blir tyngre og ser større ut, samtidig som du blir sterk og i bra form! Sjekk ut Libras hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg vil anbefale deg å spise energitette matvarer, hvis du ikke klarer å øke på mengden. Alle slags nøtter er meget energirikt, bruk rikelig med rømme som tilbehør, overdriv litt med ost på brødskiva, og velg gjerne banan når du skal ta en frukt. Til middag kan du godt ta mye av karbohydratene, f.eks mye ris, spagetthi eller poteter. Vær generøs med saus. Fet fisk er også å anbefale! Liker du røykelaks, makrell i tomat eller kaviar,, så fråts i vei! Det finnes også energitette drikker på apoteket og i helsekostbutikker, for de som ike klarer å få i seg nok energi gjennom maten. Slike drikker kan en benytte seg av i en periode hvis en ønsker vektøkning. Styrketrening er også bra, men husk å spise ekstra mye, hvis du bruker energi under trening. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Kroppsbyggere er flinke til å gå opp i vekt. på Iform forum står det mange tips.. ta en titt der. ps ikke tro alt du leser på nettet er vitenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå