Gå til innhold

opp i vekt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om ikke annet så kan jeg foreslå noe jeg har prøvd selv! :)

Libra-kurset blir fremstilt som et slankeopplegg, men kjenner og vet av flere som har brukt det til å gå opp i vekt, jeg brukte det for å gå ned. Den eneste forskjellen(omtrent) er at man øker matmengden hvis man skal legge på seg.

En som vil slanke seg vil gjerne ha mye proteiner men lite karbohydrater, om du vil opp i vekt så prøv å gjør mengdene mer 50/50.

Trening gjør også godt, da får du muskler som gjr at du blir tyngre og ser større ut, samtidig som du blir sterk og i bra form! ;)

Sjekk ut Libras hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å spise energitette matvarer, hvis du ikke klarer å øke på mengden. Alle slags nøtter er meget energirikt, bruk rikelig med rømme som tilbehør, overdriv litt med ost på brødskiva, og velg gjerne banan når du skal ta en frukt. Til middag kan du godt ta mye av karbohydratene, f.eks mye ris, spagetthi eller poteter. Vær generøs med saus. Fet fisk er også å anbefale! Liker du røykelaks, makrell i tomat eller kaviar,, så fråts i vei! Det finnes også energitette drikker på apoteket og i helsekostbutikker, for de som ike klarer å få i seg nok energi gjennom maten. Slike drikker kan en benytte seg av i en periode hvis en ønsker vektøkning. Styrketrening er også bra, men husk å spise ekstra mye, hvis du bruker energi under trening. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...