Gjest LOGGER UT jeg også Skrevet 20. november 2006 #21 Skrevet 20. november 2006 Det er måten ting blir sakt på som er poenget etter mitt syn, ikke om man er gjest eller registrert bruker. Utg.pkt var å poengtere om det er mere legalt å mobbe den som selv mobber. ← Tviler på at det var ment som mobbing. Lag nå for guds skyld en egen tråd om dette Forstår hva du mener, men de gjestene det angår har ikke svart så TS sitt innlegg, og det er nok bla. fordi dem det gjaldt følte seg truffet. I dag har det heller ikke vært så ille å være her inne og det sier jo en del da!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #22 Skrevet 20. november 2006 Alle har vi jo rett på å ha våre egne meninger, og må kunne ytre de, selv om ikke alle er enige i det uten å bli mobbet. Jeg skjønner heller ikke hvorfor enkelte skal kritisere andres meninger. Dette gjelder både som innlogget og som gjest ← Helt enig med deg snille gjesten
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #23 Skrevet 20. november 2006 Tviler på at det var ment som mobbing. Lag nå for guds skyld en egen tråd om dette Forstår hva du mener, men de gjestene det angår har ikke svart så TS sitt innlegg, og det er nok bla. fordi dem det gjaldt følte seg truffet. I dag har det heller ikke vært så ille å være her inne og det sier jo en del da! ← Det ironoflsgget kunne du spart deg for, gjest eller ikke. Du gjør deg ikke det spor bedre enn gjestene du vil til livs med det, selv om du er utlogget.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #24 Skrevet 20. november 2006 Det ironoflsgget kunne du spart deg for, gjest eller ikke. Du gjør deg ikke det spor bedre enn gjestene du vil til livs med det, selv om du er utlogget. ← Takk , dette var også mitt generelle poeng.
Gjest ROME Skrevet 20. november 2006 #25 Skrevet 20. november 2006 Hva slags glede har dere å ødelegge tråder med å slenge dritt til alle brukerne dere er misunnelige på? Får dere en herlig følelse av å gjøre dette? Sikkert mange av dere som har mye frustrasjon i kroppen og bruker forumet som hoggestabbe. Mulig dere føler dere mindre verdt i det virkelige liv, kanskje dere blir mobbet av kollegaer, venner etc. eller kanskje dere ikke har noen venner i det hele tatt? Det må jo være en grunn til dette, og den mest åpenbare grunnen er at dere selv blir trakasert i hverdagen. ← Dette inlegget er et stort spørsmål til de gjestene det gjald, og såvidt jeg kan se har ingen slem gjest svart på dette? Hvorfor ikke? Fordi jeg traff spikeren på hode mest sansynelig! At de gjestene det gjelder ikke skal tåle dette, men at vi som er opriktige å hyggelige her ute skal tåle å få bli kalt altmulig dritt blir litt for dumt du! Mitt innlegg var ikke mobbete ment, men et spørsmål til gjestene som holder på som de gjør!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 Tviler på at det var ment som mobbing. Lag nå for guds skyld en egen tråd om dette Forstår hva du mener, men de gjestene det angår har ikke svart så TS sitt innlegg, og det er nok bla. fordi dem det gjaldt følte seg truffet. I dag har det heller ikke vært så ille å være her inne og det sier jo en del da! ← Hva det er ment som blir ubetydelig i forhold til hvordan det oppfattes.........og ironi er noe som lett blir misoppfattet
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #27 Skrevet 20. november 2006 Takk , dette var også mitt generelle poeng. ← Ok, da er vi alle enige og gode venner Vi ser her at det faktisk er mange snille gjester som ikke bare er ute etter å ødelegge tråder, eller å slenge med "leppa".
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #28 Skrevet 20. november 2006 Det hadde ikke vært verre enn at moderatorene hadde sperret ip-adresser ved å bruke wildcard. Da måtte vedkommende gjest(ja, jeg tror det er en gjest som har herjet i helga) ha jobba litt for å komme inn igjen.
Gjest får vel logge meg ut å skrive so Skrevet 20. november 2006 #29 Skrevet 20. november 2006 Hva det er ment som blir ubetydelig i forhold til hvordan det oppfattes.........og ironi er noe som lett blir misoppfattet ← Så be moderatorene om å moderere det bort davel, enig at det ikke passet med ironiflagg der eller den setningen overhode. Resten av det innlegget det siktes til er jeg enig i! Hvis dette er noe å grine over, tenk hvordan det føles for en bruker å bli hetset i all offentlighet er da? En gjest er faktisk mer annonym enn en bruker.
Gjest Miloine Skrevet 20. november 2006 #30 Skrevet 20. november 2006 (endret) Nei, det er ikke bare gjester som slenger dritt her inne men det er et flertall av gjester iforhold til brukere som gjør det. Forskjellen på bruker og gjester er at som du selv sier at en bruker kan ignorere en annen bruker, men gjestene kan ikke ignoreres! (har du skrevet som gjest å ignorert en bruker :klø: ) En bruker kan i tilegg få PM fra moderatorene om evt. advarsler, mens det ikke går med gjester! Jeg syns det er koselig og like "nyttig" med gjester jeg, og det er det mange som syns at det er, derfor er det synd at noen få ødelegger for så mange! Det skjønner jeg (vi) og det! Det er den siste tiden vært så mye hets til enkeltbrukere, til moderatorene og ødeleggelse av tråder pga. drittslenging fra enkelte gjester at dette blir tatt opp igjen for vurdering! Det er jo de som ødelegger for gjesteskrivingen her inne, og det er veldig synd! De fleste her inne vil at gjester skal skrive her inne, og som bruker vil man også ha muligheten til å skrive litt anonymt dersom det er et veldig personlig spørsmål som skal stilles! Men noen ganger trår noen gjester litt for lang over "terskelen" over en lenger periode og da blir det utrivelig å være her! Det beste hadde vel vært om det hadde vært et eget forum for anonyme brukere, eller bare åpne for gjester i noen forum! ← Det var jeg som skrev det innlegget der, ikke hovedinnlegget altså, men det som jeg har sitert! Likte dårlig å være gjest, men nå har jeg prøvd - og tenk jeg var en snill gjest og dem finns det faktisk veldig mange av her inne også! Endret 20. november 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #31 Skrevet 20. november 2006 Dette inlegget er et stort spørsmål til de gjestene det gjald, og såvidt jeg kan se har ingen slem gjest svart på dette? Hvorfor ikke? Fordi jeg traff spikeren på hode mest sansynelig! At de gjestene det gjelder ikke skal tåle dette, men at vi som er opriktige å hyggelige her ute skal tåle å få bli kalt altmulig dritt blir litt for dumt du! Mitt innlegg var ikke mobbete ment, men et spørsmål til gjestene som holder på som de gjør! ← Det var så mange negative antagelser i det første innlegget som gjorde at jeg fikk følelse av at dette også ble en form for mobbing. Beskrivelser som: "misunnelige, frustrerte, mindreverdige, mobbet av kollegaer eller venner, ja hvis man i det hele tatt har venner, åpenbart at man selv blir trakasert"...... oppfattes ikke som komplimenter og åpner kanskje ikke til saklig meningsutveksling heller, men det er mulig jeg er snever når jeg tolker
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 20. november 2006 #32 Skrevet 20. november 2006 Jeg har vært en registrert bruker, men hvis man blir nødt å registrere seg, så vil jeg neppe være her så mye. Tror faktisk ikke jeg vil lage meg en brukerprofil en gang. Det er sant det som blir beskrevet om at noen personer på KG har hukommelse som elefanter. Selv om jeg selv ikke har blitt forfulgt eller trakkasert, så ser jeg stadig folk skrive "ja, men 5. april 2002 så skrev du at...". Det andre aspektet som gjør at jeg ikke vil registrere meg igjen er anonymitet. Jeg liker ikke å snakke om faget mitt som registrert bruker, da det skal veldig lite til for at noen vil gjenkjenne meg.
Gjest Miloine Skrevet 20. november 2006 #33 Skrevet 20. november 2006 Jeg har vært en registrert bruker, men hvis man blir nødt å registrere seg, så vil jeg neppe være her så mye. Tror faktisk ikke jeg vil lage meg en brukerprofil en gang. Det er sant det som blir beskrevet om at noen personer på KG har hukommelse som elefanter. Selv om jeg selv ikke har blitt forfulgt eller trakkasert, så ser jeg stadig folk skrive "ja, men 5. april 2002 så skrev du at...". Det andre aspektet som gjør at jeg ikke vil registrere meg igjen er anonymitet. Jeg liker ikke å snakke om faget mitt som registrert bruker, da det skal veldig lite til for at noen vil gjenkjenne meg. ← Det er nettop dette som er så synd, og selvom denslags eksisterer i andre forum også, er det vel faktisk svært få forum der du kan skrive som gjest å være "helannonym" som her på KG! Kjenner igjen den der du skriver "ja, men 5. april 2002 så skrev du at...". *stønn*
Gjest mest gjest Skrevet 20. november 2006 #34 Skrevet 20. november 2006 Hvis man ikke kan skrive som gjest mer, kanskje da ting faller på plass hvis jeg f.eks. har to nick? Selvfølgelig kan jeg jo ha flere... Da beskytter jeg meg selv, og kan velge å være den onde og slemme maneateren som A, den ordentlige, skoleflinke og seriøse som B, sexy og morsom under nick C, kanskje en vimse som D osv... (D måtte sikkert tatt på seg skylda for jeg ville jo selvsagt glemt hvem jeg var til slutt ...)
Gjest Miloine Skrevet 20. november 2006 #35 Skrevet 20. november 2006 Hvis man ikke kan skrive som gjest mer, kanskje da ting faller på plass hvis jeg f.eks. har to nick? Selvfølgelig kan jeg jo ha flere... Da beskytter jeg meg selv, og kan velge å være den onde og slemme maneateren som A, den ordentlige, skoleflinke og seriøse som B, sexy og morsom under nick C, kanskje en vimse som D osv... (D måtte sikkert tatt på seg skylda for jeg ville jo selvsagt glemt hvem jeg var til slutt ...) ← Det kan du sikkert dersom du har veldig lyst til det. Men det blir lettere for en moderator å gi deg advarsler og dersom en bruker ikke liker personen bak et av nickene dine, er det jo bare å ignorere det bestemte nicket.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #36 Skrevet 20. november 2006 Hvis man ikke kan skrive som gjest mer, kanskje da ting faller på plass hvis jeg f.eks. har to nick? Selvfølgelig kan jeg jo ha flere... Da beskytter jeg meg selv, og kan velge å være den onde og slemme maneateren som A, den ordentlige, skoleflinke og seriøse som B, sexy og morsom under nick C, kanskje en vimse som D osv... (D måtte sikkert tatt på seg skylda for jeg ville jo selvsagt glemt hvem jeg var til slutt ...) ← Det er allerede mange som opererer sånn ja.
Gjest mest gjest Skrevet 20. november 2006 #37 Skrevet 20. november 2006 Paradoksalt nok blir jeg mer høflig, vennlig og mer hyggelig som gjest enn når jeg opererer under nicket mitt, så jeg forstår ikke helt hva som er problemet her... Når jeg er mest anonym som gjest og ingen kan forbinde meg med et bestemt nick som noen få ikke liker så godt, blir jeg rundere i kantene og mer vennligsinnet av en eller annen merkelig grunn. Faktisk blir jeg vennlig mot de jeg ikke liker så godt selv også.
Gjest Gjest Fest Skrevet 20. november 2006 #38 Skrevet 20. november 2006 Paradoksalt nok blir jeg mer høflig, vennlig og mer hyggelig som gjest enn når jeg opererer under nicket mitt, så jeg forstår ikke helt hva som er problemet her... Når jeg er mest anonym som gjest og ingen kan forbinde meg med et bestemt nick som noen få ikke liker så godt, blir jeg rundere i kantene og mer vennligsinnet av en eller annen merkelig grunn. Faktisk blir jeg vennlig mot de jeg ikke liker så godt selv også. ← Høres ut som et godt argument for at gjester bør kunne moderere.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #39 Skrevet 20. november 2006 Dette inlegget er et stort spørsmål til de gjestene det gjald, og såvidt jeg kan se har ingen slem gjest svart på dette? Hvorfor ikke? Fordi jeg traff spikeren på hode mest sansynelig!Kanskje gjesten eller gjestene du sikter til ikke kjenner seg igjen i det du skriver. Ser du har tatt selvkritikk på ordvalget ditt lenger ned i tråden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå