Gjest ROME Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hva slags glede har dere å ødelegge tråder med å slenge dritt til alle brukerne dere er misunnelige på? Får dere en herlig følelse av å gjøre dette? Sikkert mange av dere som har mye frustrasjon i kroppen og bruker forumet som hoggestabbe. Mulig dere føler dere mindre verdt i det virkelige liv, kanskje dere blir mobbet av kollegaer, venner etc. eller kanskje dere ikke har noen venner i det hele tatt? Det må jo være en grunn til dette, og den mest åpenbare grunnen er at dere selv blir trakasert i hverdagen.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Signerer det innlegget der. Mobbere er som regel selv blitt mobbet og hevner seg på uskyldige mennesker som noen gjester gjør her inne. Det ligger i kortene at de værste gjestene her har et dårlig selvbilde og blir missunnelige på enkelte brukere. * Misunnelse er en erkjennelse av ens egen underlegenhet. * Det er flere gode enn dårlige mennesker her i verden. Det er bare det at de dårlige lager mer støy enn de gode OG DETTE TENKER VI SOM BLIR BEMERKET PÅ EN STYGG MÅTE * Alle hater meg fordi jeg er så godt likt av alle.
Gjest Miloine Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 (endret) Dette har du nok rett i ROME og gjest Det er nok litt synd på disse gjestene Endret 20. november 2006 av Miloine
Gjest Jippi Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Veldig sant det Rome skriver og gjesten under Vi har en kontinuerlig vurdering rundt å stenge forumet for gjestepostinger. Vi ser at de fleste andre forum på størrelse med Kvinneguiden ikke lar gjester skrive innlegg, kun lese, og det kan hende dette også blir en realitet på Kvinneguiden. ← JIPPPPI da kommer jeg til å registrere meg igjen! Hva skal gjestene finne på da Som man reder ligger mann!
Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Hva slags glede har dere å ødelegge tråder med å slenge dritt til alle brukerne dere er misunnelige på? Får dere en herlig følelse av å gjøre dette? Sikkert mange av dere som har mye frustrasjon i kroppen og bruker forumet som hoggestabbe. Mulig dere føler dere mindre verdt i det virkelige liv, kanskje dere blir mobbet av kollegaer, venner etc. eller kanskje dere ikke har noen venner i det hele tatt? Det må jo være en grunn til dette, og den mest åpenbare grunnen er at dere selv blir trakasert i hverdagen.← Signerer det innlegget der. Mobbere er som regel selv blitt mobbet og hevner seg på uskyldige mennesker som noen gjester gjør her inne. Det ligger i kortene at de værste gjestene her har et dårlig selvbilde og blir missunnelige på enkelte brukere. * Misunnelse er en erkjennelse av ens egen underlegenhet. * Det er flere gode enn dårlige mennesker her i verden. Det er bare det at de dårlige lager mer støy enn de gode OG DETTE TENKER VI SOM BLIR BEMERKET PÅ EN STYGG MÅTE * Alle hater meg fordi jeg er så godt likt av alle. ← Hvor ble av svarene fra disse mobbete gjesten
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Veldig sant det Rome skriver og gjesten under JIPPPPI da kommer jeg til å registrere meg igjen! Hva skal gjestene finne på da Som man reder ligger mann! ← Samme her. Forhåpentligvis fjerner de også funksjonen "brukerens innlegg" fra profilen. Mange gjester som har hatt det moro med den der. Ang. de siste dags hendelser så tror jeg det er en, eller toppen et par, gjest som har stått for det meste. Vedkommende har en nokså gjenkjennelig skrivestil. Synd at en sakkarslig, liten, forsømt taper skal ødelegge for så mange. gammel bruker ser innom
Gjest mest gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Jeg er som regel gjest når jeg er her inne, selv om jeg har et nick. Jeg er ikke gjest for å mobbe andre, men fordi jeg ikke liker den funksjonen som heter brukerens innlegg. Det er mange her som henter fram gamle innlegg og som bevisst bruker dette mot andre. Og dette gjelder ikke kun gjester.
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Jeg er som regel gjest når jeg er her inne, selv om jeg har et nick. Jeg er ikke gjest for å mobbe andre, men fordi jeg ikke liker den funksjonen som heter brukerens innlegg. Det er mange her som henter fram gamle innlegg og som bevisst bruker dette mot andre. Og dette gjelder ikke kun gjester. ← Er vel også grunnen til at folk føler for å slette seg i ny og ne for så å registrere seg. Skulle vært fjernet hele funksjonen.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Trist for stalker"gjestene" hvis KG endelig tar til vettet og fjerner gjesteadgangen til å skrive, ja. Kanskje trist for KG også, i og med at mindre trafikk genererer færre kroner. Det er uansett en avveining de bør gjøre nå, i stedet for å følge vanlig strategi med å skyve alle utfordringer foran seg.
Gjest mest gjest Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Hvis man ikke kan være gjest lenger, kommer mange gjester og brukere til å forsvinne når de ikke kan svare uten å være innlogget. Det er mulig jeg leser innlegg jeg selv kan ha utbytte av, men det er kanskje alt. Faste brukere her og gjester, har en kjedelig tendens til å tro at man ikke kan endre meninger og forandre seg etter som tiden går, og brukere blir stemplet for det de engang skrev, eller for hvordan de har skrevet en hvit løgn fordi de ikke ville bli gjenkjent, eller for hvordan de ble misforstått og kanskje avstod fra å forsvare seg mer. De som er i mot gjester, har kanskje lite på et forum å gjøre? Det er så enkelet som å overse gjester som kverulerer og prøver ødelegge tråder.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #11 Skrevet 20. november 2006 Det er da jammen ikke bare gjester som slenger dritt. Har flere ganger startet seriøse tråder som gjest og fått slengt usaklige og barnslige kommentarer fra faste brukere. Men det plager meg ikke, ignorerer dem enkelt. Husmusa
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Ja, nettopp....... Nå var jeg akkurat inne på en annen link og forklarte litt om hvorfor jeg velger å være gjest på dette forumet(mobbing, usaklige tilbakemeldinger, angrep på person istede for sak osv.) Og hva er det jeg ser når jeg kommer inn på denne tråden....jo, registrerte brukere som lar sin fortvilelse over frekke og uhøvla gjester bli til nok en mobbesak med gjestene som hoggstabbe......Det gjenspeiler vel den generelle holdningen i samfunnet. Ikke rart det er vanskelig å få barn og ungdom til å slutte å mobbe hverandre når vi voksne er hovedrepresentanter i en slik ukultur......!
Gjest annen gjest Skrevet 20. november 2006 #13 Skrevet 20. november 2006 Det som er ironisk her er at de fleste svarene kommer fra, netopp GJESTER
Gjest en 3 gjest Skrevet 20. november 2006 #14 Skrevet 20. november 2006 Det som er ironisk her er at de fleste svarene kommer fra, netopp GJESTER ← Og at svarene kommer fra barehyggelige gjester Hvor er gjesten(e) som har herjet villt her den siste tiden, er de svarskyldige?
Gjest Utlogget bruker Skrevet 20. november 2006 #15 Skrevet 20. november 2006 Ja, nettopp....... Nå var jeg akkurat inne på en annen link og forklarte litt om hvorfor jeg velger å være gjest på dette forumet(mobbing, usaklige tilbakemeldinger, angrep på person istede for sak osv.) Og hva er det jeg ser når jeg kommer inn på denne tråden....jo, registrerte brukere som lar sin fortvilelse over frekke og uhøvla gjester bli til nok en mobbesak med gjestene som hoggstabbe......Det gjenspeiler vel den generelle holdningen i samfunnet. Ikke rart det er vanskelig å få barn og ungdom til å slutte å mobbe hverandre når vi voksne er hovedrepresentanter i en slik ukultur......! ← Hva er galt å si seg enig med noe som er tilfelle da? Skal en bruker som har lyst til å si noe logge seg ut å bli til gjest før h*n får lov til å skrive? Sånn som jeg gjør nå?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #16 Skrevet 20. november 2006 Det er litt synd at det har blitt slik det har blitt her. Jeg var registrert før, men somo noen sa her så er det slik at blir man først stemplet for noe så er det gjort. Slik var det for meg. Jeg sa i fra da jeg følte meg trakkasert, og hva skjer? Jo jeg følte meg ikke velkommen mer. Derfor er jeg her som gjest når jeg ikke er på det andre forumet jeg er på. Blir forumet her stengt for gjester kommer ikke jeg til å registrere meg på nytt. Da finner jeg meg heller et annet forum jeg. Og det er synd, for her er det mye å gjøre...
Gjest får vel logge meg ut å skrive so Skrevet 20. november 2006 #17 Skrevet 20. november 2006 Det er da jammen ikke bare gjester som slenger dritt. Har flere ganger startet seriøse tråder som gjest og fått slengt usaklige og barnslige kommentarer fra faste brukere. Men det plager meg ikke, ignorerer dem enkelt. Husmusa ← Nei, det er ikke bare gjester som slenger dritt her inne men det er et flertall av gjester iforhold til brukere som gjør det. Forskjellen på bruker og gjester er at som du selv sier at en bruker kan ignorere en annen bruker, men gjestene kan ikke ignoreres! (har du skrevet som gjest å ignorert en bruker :klø: ) En bruker kan i tilegg få PM fra moderatorene om evt. advarsler, mens det ikke går med gjester! Jeg syns det er koselig og like "nyttig" med gjester jeg, og det er det mange som syns at det er, derfor er det synd at noen få ødelegger for så mange! Hvis man ikke kan være gjest lenger, kommer mange gjester og brukere til å forsvinne når de ikke kan svare uten å være innlogget. Det er mulig jeg leser innlegg jeg selv kan ha utbytte av, men det er kanskje alt. Faste brukere her og gjester, har en kjedelig tendens til å tro at man ikke kan endre meninger og forandre seg etter som tiden går, og brukere blir stemplet for det de engang skrev, eller for hvordan de har skrevet en hvit løgn fordi de ikke ville bli gjenkjent, eller for hvordan de ble misforstått og kanskje avstod fra å forsvare seg mer. De som er i mot gjester, har kanskje lite på et forum å gjøre? Det er så enkelet som å overse gjester som kverulerer og prøver ødelegge tråder. ← Det skjønner jeg (vi) og det! Det er den siste tiden vært så mye hets til enkeltbrukere, til moderatorene og ødeleggelse av tråder pga. drittslenging fra enkelte gjester at dette blir tatt opp igjen for vurdering! Det er jo de som ødelegger for gjesteskrivingen her inne, og det er veldig synd! De fleste her inne vil at gjester skal skrive her inne, og som bruker vil man også ha muligheten til å skrive litt anonymt dersom det er et veldig personlig spørsmål som skal stilles! Men noen ganger trår noen gjester litt for lang over "terskelen" over en lenger periode og da blir det utrivelig å være her! Det beste hadde vel vært om det hadde vært et eget forum for anonyme brukere, eller bare åpne for gjester i noen forum!
Gjest Utlogget bruker igjen Skrevet 20. november 2006 #18 Skrevet 20. november 2006 Sikkert ikke vannskelig å se hvem bruker jeg er som skrev over her
Gjest annen gjest Skrevet 20. november 2006 #19 Skrevet 20. november 2006 Hva er galt å si seg enig med noe som er tilfelle da? Skal en bruker som har lyst til å si noe logge seg ut å bli til gjest før h*n får lov til å skrive? Sånn som jeg gjør nå? ← Alle har vi jo rett på å ha våre egne meninger, og må kunne ytre de, selv om ikke alle er enige i det uten å bli mobbet. Jeg skjønner heller ikke hvorfor enkelte skal kritisere andres meninger. Dette gjelder både som innlogget og som gjest
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #20 Skrevet 20. november 2006 Hva er galt å si seg enig med noe som er tilfelle da? Skal en bruker som har lyst til å si noe logge seg ut å bli til gjest før h*n får lov til å skrive? Sånn som jeg gjør nå? ← Det er måten ting blir sakt på som er poenget etter mitt syn, ikke om man er gjest eller registrert bruker. Utg.pkt var å poengtere om det er mere legalt å mobbe den som selv mobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå