jordbær Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Gahh.. Hva gjør dere med nye mascaraer? Børstene er jo så full av mascara at hvis man ikke tørker av kosten får man en øyenvipp! Holder på å bli gal! Bruker masse penger på det som skal være "kvalitet" også må man slite med å få på seg mokkelet om morgenen! Er det MENINGEN at man skal tørke av kosten før man bruker den? Evt. "skrape" av masse på kanten av etuiet? Syns ikke det ser så delikat ut jeg... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg kjøpte en sånn mascara før jul. Det var jo umulig å bruke den. Gikk tilbake til butikken og fikk byttet den til en som ikke var så klumpete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg "skrur" mascarabørsten ut av hylsteret, da føler jeg at det kommer passe mengde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 Jordbær: Jeg vil anbefale Flextencils fra Lancome. Styr unna YSL False Lash effect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. februar 2003 Jordbær: Jeg vil anbefale Flextencils fra Lancome. Styr unna YSL False Lash effect. Hmm... Har hatt samme problemet med en fra Lancome tidligere. Derfor har jeg vel egentlig holdt meg unna merket i det siste. Klarer ikke å huske hva den het... Kanskje fordi den kom i en gavepakning med "øyensvertefjerner" også... (som forøvrig var kjempebra) Man vil lissom teste ut litt nytt.. Max Factor har jeg aldri hatt dette problemet med.. Men nå kjøpte jeg en fra loreal.. urk.. NEI! det skal ikke være lett! Takk for kjekke svar. Forstår bare ikke hvorfor de lager mascaraen så tykk"flytende".. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 5. februar 2003 #6 Del Skrevet 5. februar 2003 Jordbær: Hvorfor ikke bare åpne mascaraen før du kjøper den, da ser du jo om du synes det er for mye på kosten eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. februar 2003 Jordbær: Hvorfor ikke bare åpne mascaraen før du kjøper den' date=' da ser du jo om du synes det er for mye på kosten eller ikke.[/quote'] Fordi det aldri er "prøvetuber(hehe)" av mascaraer.. Åpner aldri orginalvarer.. Blir litt feil. Jeg ville iallefall ikke kjøpt sminke som hadde blitt åpnet, derfor åpner jeg dem ikke.. Hehe.. Kanskje jeg må slutte å være så snusfornuftig av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. februar 2003 #8 Del Skrevet 5. februar 2003 tørk av børsten da vel. du bør uansett bytte mascara temmelig ofte, og selv om du tørker av børsten hver bidige gang klarer du ikke å tømme mascaraen før du burde bytte den ut likevel. og resultatet blir alltid bedre når du tørker av børsten først, enten mascaraen er helt fersk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 5. februar 2003 tørk av børsten da vel. du bør uansett bytte mascara temmelig ofte, og selv om du tørker av børsten hver bidige gang klarer du ikke å tømme mascaraen før du burde bytte den ut likevel. og resultatet blir alltid bedre når du tørker av børsten først, enten mascaraen er helt fersk eller ikke. Jojo.. Jeg gjør jo det. Jeg er da ikke grådig på mascaraen;) Har jo ikke noe annet valg enn å tørke av den, men det må da finnes bedre måter å gjøre dette på!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 6. februar 2003 #10 Del Skrevet 6. februar 2003 Fordi det aldri er "prøvetuber(hehe)" av mascaraer.. Åpner aldri orginalvarer.. Blir litt feil. Jeg ville iallefall ikke kjøpt sminke som hadde blitt åpnet, derfor åpner jeg dem ikke.. Hehe.. Kanskje jeg må slutte å være så snusfornuftig av og til. På parfymerier er det jo satt ut prøver av alt, til og meg maskara. Man kan også be om prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #11 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg har sett profesjonelle make-up artister tørke av maskaraen med papir. så det sier vel sitt om både dyre og billige mascaraer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå