Amanlis Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har kronisk senebetennelse i en skulder. Jeg er mye ute og går for å holde blodomløpet ut i armene i gang. Men de siste gangene har skulderen stivnet mens jeg har gått for det er kaldere ute. Jeg kan ikke lesse på meg masse klær, for da svetter jeg i gjen mens jeg er i bevegelse. Er det noen som vet om noe jeg kan legge på skulderen så den ikke stivner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Ja, men jeg husker ikke hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2006 Ja, men jeg husker ikke hva det heter ← Men husker du hvor man får kjøpt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 På sportsbutikker får du kjøpt sånne puter som du knekker og de avgir varme. De er egentlig laget for å legge i sko, men det er jo mulig dehar større også? Kan prøves i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #5 Del Skrevet 19. november 2006 Sportsforretninger... det er egentlig til å legge i skoa, i votter osv, men er sikkert supert å bruke på skuldra og. Det er sånn greie som holder varmen i mange timer. Husker ikke hva det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. november 2006 #6 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg vet det finnes en slags "pute" som man legger over skuldrene. Tror du skal ha den i mikroen noen minutter, også kan du legge den på. Med.. ett-eller-annet. Hør på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 Hva med noe i ull/angora. Tror det kalles sengejakke. Det er hull til armene. Dekker skuldrene og bittelitt nedover ryggen. Fås sikkert hos en medisinsk forretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå