Daria Skrevet 14. november 2006 #21 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Han har ikke utgitt noen solo-cd (ennå, sa hun håpefullt...), men man medvirker på St. Hallvard-guttenes Syng ut all din glede , musikalen An-Magritt og Juleboka Endret 14. november 2006 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 14. november 2006 #22 Del Skrevet 14. november 2006 Har SH gitt ut noen CD enda? ← HeiHei tenkte jeg skulle si at det er noen cd-innspillinger han har deltatt på men det er riktig som er sakt før her, ikke kommet ut no solo cd enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nøtterosa Skrevet 17. november 2006 #23 Del Skrevet 17. november 2006 Å jeg så en som hadde skrevet nederst å lurt på om Stephen er like hyggelig som han ser ut som, det skal jeg love dere at han er Med vennlig hilsen Solfrid ← Vær nå ikke beskjeden da Solfrid. Han er enda hyggeligere enn han ser ut. PS! Jeg som har malt egget. Vi ses kanskje på Lørdag(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2006 #24 Del Skrevet 18. november 2006 KJEMPESJANSEN må vinnes av Stephen Hansen ring 82949003 NÅ, og neste oppgave er å samle alle kjente foran tv i kveld, for det blir nok ekstra stemme runde med nytt nummer!! - Takk til alle dere som også vil at han skal vinne, han er den mest verdige til å få sjansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 18. november 2006 #25 Del Skrevet 18. november 2006 Vær nå ikke beskjeden da Solfrid. Han er enda hyggeligere enn han ser ut. PS! Jeg som har malt egget. Vi ses kanskje på Lørdag(?) ← Beskjeden jeg jeg er flink til å bli fort flau hehe skal du dit på kjempe sjangsen i dag? kanskje litt sent å spørre. Jeg skulle ønske jeg kunne vert der å sett han jeg også. Men jeg kan nåkk ikke dra dit. det syntes jeg er kjempe dumt at jeg ikke kan. Men du får fortelle meg hvordan du syntes det var der hvis du er der? Så får vi håpe at Stephen vinner kjempe sjangsen jeg har fått med meg veldig mange til å stemme Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #26 Del Skrevet 20. november 2006 STEPHEN BRANDT-HANSEN den egentlig vinner av Kjempesjansen 2006 har fått vist seg frem sin stemme, og fått penger på konto! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #27 Del Skrevet 20. november 2006 den EGENTLIGE vinneren? Hva mener du? Syns du ikke det ble en verdig vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. november 2006 #28 Del Skrevet 20. november 2006 STEPHEN BRANDT-HANSEN den egentlig vinner av Kjempesjansen 2006 har fått vist seg frem sin stemme, og fått penger på konto! Gratulerer! ← Ja, han har fått vist frem stemmen sin, men den egentlige vinneren heter Alexander Rybak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #29 Del Skrevet 20. november 2006 Stephen er en kjernekar. Jeg jobbet sammen med ham for 11-12 år siden, vi damene ble mo i knærne, og dette var lenge før han begynte å synge offentlig. Men vi hørte han synge i jobben, og det var vakkert da også. Jeg husker ham godt enda, og det er et kompliment til SBH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 20. november 2006 #30 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg sier bare GRATULERER med en kjempe BRA 3 plass å for meg er han en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #31 Del Skrevet 20. november 2006 Skulle han ikke skaffe seg litt penger til en utdannelse? Jeg synes han skulle satse på ingeniør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 20. november 2006 #32 Del Skrevet 20. november 2006 Han satser på en utdannelse jo som sanger å det klarer han kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 2. desember 2006 #33 Del Skrevet 2. desember 2006 HeiHei jeg vil takke ALLE som har stemt på Stephen Hansen i kjemp sjangsen Han har en UTROLIG bra stemme Å det hadde vert kjempe koselig om alle dere som liker han hadde stemt på Stephen til lørdag i finalen. Stephen er stefetteren min å jeg hadde blitt KJEMPE glad om han vant/hvis han vinner. Å jeg så en som hadde skrevet nederst å lurt på om Stephen er like hyggelig som han ser ut som, det skal jeg love dere at han er Med vennlig hilsen Solfrid ← Har møtt ham noen ganger og han har så visst ingen stjernenykker .. en skikkelig likandes kar er det han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 2. desember 2006 #34 Del Skrevet 2. desember 2006 En ting til .-..dere som liker stephen ..eller skulle jeg si vi? Tenorene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 3. desember 2006 #35 Del Skrevet 3. desember 2006 En ting til .-..dere som liker stephen ..eller skulle jeg si vi? Tenorene ← Velg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 6. desember 2006 #36 Del Skrevet 6. desember 2006 Kommer akkurat fra kosert med Stephen, Tore og Erik. Sorry til sarte sjeler,men FY FAEN for noe bra. Jeg sitter med kronisk frysninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 9. desember 2006 #37 Del Skrevet 9. desember 2006 Så BRA Ja han er utrolig flink til å synge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 18. desember 2006 #38 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) HeiHei er det noen her som skal se Les Miserables da? Han var helt utrolig flink i Oslo Rådhus Endret 21. desember 2006 av Solfrid17:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 26. desember 2006 #39 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er ikke mange gangene jeg ønsker at jeg bodde i Oslo, men skulle vært i Rådhuset ja. Nå skal ikke vi trøndere klage i år da. Synes vi har fått dosen vår av Stephen, men ... jeg tar gjerne en overdose he he Så ham på god morgen norge. NYDELIG stemme. For dere som gikk glipp av det: Lytt og nyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 26. desember 2006 #40 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er ikke mange gangene jeg ønsker at jeg bodde i Oslo, men skulle vært i Rådhuset ja. Nå skal ikke vi trøndere klage i år da. Synes vi har fått dosen vår av Stephen, men ... jeg tar gjerne en overdose he he Så ham på god morgen norge. NYDELIG stemme. For dere som gikk glipp av det: Lytt og nyt ← KULT! Du har funnet det fra God Morgen Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå