Gå til innhold

Kjempesjansen, Stephen Brandt-Hansen

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har SH gitt ut noen CD enda?

HeiHei tenkte jeg skulle si at det er noen cd-innspillinger han har deltatt på

men det er riktig som er sakt før her, ikke kommet ut no solo cd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøtterosa
Å jeg så en som hadde skrevet nederst å lurt på om Stephen er like hyggelig som han ser ut som, det skal jeg love dere at han er :)

Med vennlig hilsen Solfrid :)

Vær nå ikke beskjeden da Solfrid. Han er enda hyggeligere enn han ser ut. :)

PS! Jeg som har malt egget.

Vi ses kanskje på Lørdag(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPESJANSEN må vinnes av Stephen Hansen ring 82949003 NÅ, og neste oppgave er å samle alle kjente foran tv i kveld, for det blir nok ekstra stemme runde med nytt nummer!! - Takk til alle dere som også vil at han skal vinne, han er den mest verdige til å få sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær nå ikke beskjeden da Solfrid. Han er enda hyggeligere enn han ser ut.  :)

PS! Jeg som har malt egget.

Vi ses kanskje på Lørdag(?)

Beskjeden jeg :ler: jeg er flink til å bli fort flau hehe skal du dit på kjempe sjangsen i dag? kanskje litt sent å spørre.

Jeg skulle ønske jeg kunne vert der å sett han jeg også. Men jeg kan nåkk ikke dra dit. det syntes jeg er kjempe dumt at jeg ikke kan.

Men du får fortelle meg hvordan du syntes det var der hvis du er der?

Så får vi håpe at Stephen vinner kjempe sjangsen jeg har fått med meg veldig mange til å stemme ;)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEPHEN BRANDT-HANSEN den egentlig vinner av Kjempesjansen 2006 har fått vist seg frem sin stemme, og fått penger på konto! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
STEPHEN BRANDT-HANSEN den egentlig vinner av Kjempesjansen 2006 har fått vist seg frem sin stemme, og fått penger på konto! Gratulerer!

Ja, han har fått vist frem stemmen sin, men den egentlige vinneren heter Alexander Rybak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephen er en kjernekar.

Jeg jobbet sammen med ham for 11-12 år siden, vi damene ble mo i knærne, og dette var lenge før han begynte å synge offentlig. Men vi hørte han synge i jobben, og det var vakkert da også.

Jeg husker ham godt enda, og det er et kompliment til SBH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
HeiHei jeg vil takke ALLE som har stemt på Stephen Hansen i kjemp sjangsen :)

Han har en UTROLIG bra stemme :)

Å det hadde vert kjempe koselig om alle dere som liker han hadde stemt på Stephen til lørdag i finalen.

Stephen er stefetteren min å jeg hadde blitt KJEMPE glad om han vant/hvis han vinner.

Å jeg så en som hadde skrevet nederst å lurt på om Stephen er like hyggelig som han ser ut som, det skal jeg love dere at han er :)

Med vennlig hilsen Solfrid :)

Har møtt ham noen ganger og han har så visst ingen stjernenykker .. en skikkelig likandes kar er det han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer akkurat fra kosert med Stephen, Tore og Erik. Sorry til sarte sjeler,men FY FAEN for noe bra. Jeg sitter med kronisk frysninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

HeiHei er det noen her som skal se Les Miserables da? :)

Han var helt utrolig flink i Oslo Rådhus :klappe::)

Endret av Solfrid17:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er ikke mange gangene jeg ønsker at jeg bodde i Oslo, men skulle vært i Rådhuset ja.

Nå skal ikke vi trøndere klage i år da. Synes vi har fått dosen vår av Stephen, men ... jeg tar gjerne en overdose ;)

he he

Så ham på god morgen norge. NYDELIG stemme.

For dere som gikk glipp av det: Lytt og nyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange gangene jeg ønsker at jeg bodde i Oslo, men skulle vært i Rådhuset ja.

Nå skal ikke vi trøndere klage i år da. Synes vi har fått dosen vår av Stephen, men ... jeg tar gjerne en overdose ;)

he he

Så ham på god morgen norge. NYDELIG stemme.

For dere som gikk glipp av det:  Lytt og nyt

KULT! Du har funnet det fra God Morgen Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...