Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Og vet du hva han stephen brandt hansen har en fan hjemmeside den er: www.stephenhansen.net ← sjekk ut denne siden!! http://www.nrk.no/programmer/tv/kjempesjansen/1.1121101 Stephen Brandt-Hansen skal være med i kjempesjansen på nrk på lørdag!!! Stem i vei på han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 Alle foran TV I MORGEN og se KJEMPESJANSEN på NRK1 med Stephen Brandt-Hansen, frem med mobilen alle fans og ring ivei...så moro! Hva skal han synge? Stephen er du her inne å leser - LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. oktober 2006 #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Han skal synge Nessum Dorma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Han skal synge Nessum Dorma ← Gutten er jo gal.... italiensk, fantastisk at han satser høyt. Unner han sjansen og penger på konto til å følge sine drømmer. Det er jo en vakker sang som passer til en vakker sanger som Stephen Brandt-Hansen er. Dette må sees og høres!! Morsomt at han har fått denne muligheten ut til folket, gutten er jo skapt til å være stjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. oktober 2006 #5 Del Skrevet 20. oktober 2006 ...og ikke minst skal det tas opp, og sees igjen og igjen og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. oktober 2006 #6 Del Skrevet 21. oktober 2006 Må si at han har en skjønn stemme. Er jo ganske skjønn selv også. Sang Nessum Dorma helt utrolig bra. Nå gjelder det å få stemt ham frem til finanlen og til slutt som hovedvinner. :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2006 #7 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jepp! :hoppe: *stemte masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. oktober 2006 #8 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jepp! :hoppe: *stemte masse* ← Ante meg at jeg kunne finne innlegg av deg her inne i dag Daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2006 #9 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå er jeg for lengst den brukeren med desidert flest innlegg i denne tråden, så det burde ikke være så overraskende nei Med tanke på hvor mye penger jeg alt har brukt på å se ham opptre, så fant jeg ut at jeg godt kunne stemme noen ganger ekstra -det utgjorde ikke den store forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. oktober 2006 #10 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du får tenke på at du har brukt penger på utdannelsen hans..... og håpe det blir verd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. oktober 2006 #11 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er det helt sikkert *gleder meg til å se ham på scenen i den nye operaen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #12 Del Skrevet 21. oktober 2006 Han sang faktisk veldig bra. Det er bare en som gjør det bedre, og hvem det er burde være unødvendig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #13 Del Skrevet 23. oktober 2006 HURRA til Stephen Brandt-Hansen, håper han holder hode opp og bena ned så går dette veien!!!! Kjempe moro at det er flere som synes han er en fantastisk sanger! Gøyal side dette var da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #14 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei alle musikal og opera elskere......spar penger og stille opp med stemme kampanjer for Stephen Brandt-Hansen i Kjempesjansen på NRK i neste runde. Spennende hva han skal synge, synger de den samme sangen? Skjønner ikke helt konseptet! Stephen er den som bør få sjansen helt til seier! Har vært imponert over hans sang i Les Mis. Er han like koselig som han ser ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 4. november 2006 #15 Del Skrevet 4. november 2006 Så på Kjempesjansen i kveld, stemte på Stephen og snakk om utklassing !! Håper det går like bra i neste runde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nøtterosa Skrevet 5. november 2006 #16 Del Skrevet 5. november 2006 GRATTIS STEPHEN!!! Du var bare helt rå på Kjempesjansen i går. Jeg var så nervøs og skalv slik på hendene at jeg klarte nesten ikke å stemme. Heldigvis hadde vi stemt flere ganger på forhånd hele uken igjennom. Jeg kommer til å trenge Valium om 14 dager. Da er det bare å organisere alle familiemedlemmer, venner og alle andre som vi kjenner og ikke kjenner slik at du vinner hele greia og kommer deg tilbake på skolebenken. Til alle dere på dette forumet som liker Stephen; følg med på NRK sine sider og start stemmingen så snart som mulig. Stå på Stephen. Hilsen Nøtterosa og Grassatabeth Klikk her for å se et maleri av Stephen på et strutseegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfrid17:) Skrevet 13. november 2006 #17 Del Skrevet 13. november 2006 HeiHei jeg vil takke ALLE som har stemt på Stephen Hansen i kjemp sjangsen Han har en UTROLIG bra stemme Å det hadde vert kjempe koselig om alle dere som liker han hadde stemt på Stephen til lørdag i finalen. Stephen er stefetteren min å jeg hadde blitt KJEMPE glad om han vant/hvis han vinner. Å jeg så en som hadde skrevet nederst å lurt på om Stephen er like hyggelig som han ser ut som, det skal jeg love dere at han er Med vennlig hilsen Solfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #18 Del Skrevet 14. november 2006 Hei alle musikal og opera elskere......spar penger og stille opp med stemme kampanjer for Stephen Brandt-Hansen i Kjempesjansen på NRK i neste runde. Spennende hva han skal synge, synger de den samme sangen? Skjønner ikke helt konseptet! Stephen er den som bør få sjansen helt til seier! Har vært imponert over hans sang i Les Mis. Er han like koselig som han ser ut som? ← Han er like koselig som han ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. november 2006 #19 Del Skrevet 14. november 2006 Er visst noen sider siden denne tråden sluttet å handle om Les Mis og ble en ren hyldningstråd i stedet Men det er godt han endelig får det publikummet han fortjener Og for de som ennå ikke vet hva dette handler om, så ligger det en fin link nederst i signaturen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. november 2006 #20 Del Skrevet 14. november 2006 Har SH gitt ut noen CD enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå