Gå til innhold

Spåkoner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ser på det som å ringe til Julenissen som vi gjorde da vi var små, bare med en høyere pris!

Pølsevev!

Skriver under på den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mona_*
:legrine::legrine::legrine:

hei jeg har også blitt lurt før av spådamer, en da så jeg ringte en spådame dame. det hun sa om meg stemte 100 prusent. hun sa om reisen min at jeg skal møte mannen i mitt liv, etter noen månder reiste jeg til england og fant mannen i mitt liv, nå bor vi sammen jeg kjempe glad i han.

Innlegget er endre iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har evner, men har sluttet å spå fordi livet går sin gang, og treffer man feil, kan man skape problemer for andre. Jeg har aldri tatt betalt. Men jeg har blitt spådd av en venninne (hun har også sluttet) og hun så at jeg kom til å bli sammen med han jeg likte så godt men som bare så på meg som en venn. Dessverre så hun ikke at jeg dermed også havnet i et voldelig forhold, selv om hun så mange problemer, men de ville løses... De løste seg når jeg gikk fra han.

Hadde hun ikke sett at vi ble sammen, ville jeg kanskje tatt andre valg og møtt en annen. Jeg har aldri anklaget henne, men hun vet hva som skjedde og sånne ting skjer. Det er ikke grunnen til at hun har sluttet. Hun vil heller bruke evnene til å heale og hjelpe og har en mentor som veileider henne. Det er så mange useriøse og jeg spør dere som lurer på om dere skal oppsøke en sannsiger: Hva er hensikten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J som lurer på om dere skal oppsøke en sannsiger: Hva er hensikten?

Når alt ser som svartest ut er det jo hyggelig å få beskjed om at fremtiden likevel ikke er så mørk....

Har selv blitt spådd og mye av det stemte.

For å si det slik;jeg er sjeldent deprimert, ser alltid lyst og lett på livet, har høyere profesjonsutdanninger.....hvorfor være så skeptisk og så gravalvorlig alltid? Og man får ta det som det kommer, og ta sine egne valg i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest her over
Når alt ser som svartest ut er det jo hyggelig å få beskjed om at fremtiden likevel ikke er så mørk....

Har selv blitt spådd og mye av det stemte.

For å si det slik;jeg er sjeldent deprimert, ser alltid lyst og lett på livet, har høyere profesjonsutdanninger.....hvorfor være så skeptisk og så gravalvorlig alltid? Og man får ta det som det kommer, og ta sine egne valg i livet!

Jo, hvis du ser det på den måten, men likevel kan en såkalt sannsigerske si til deg noe som stemmer og som du håper på, og da kan du ta valg du ellers ville unngå å ta.

Jeg er mer skeptisk til å spå enn til å bli spådd, fordi jeg ikke kan tro på alt, men jeg lar meg aldri spå mer og ikke spår jeg heller mer.

Du kan se det på den måten: Du gir velmente råd til en venn som er dypt nede, og sånn og sånn er det. Da følger kanskje din venn dine råd, i alle fall om dere er flere som sier det samme. Ikke?

Men så ringer han til oss, og prater ikke til dere. Utfallet blir det samme. Han velger ikke selv, og følger andres veiledning, og spåkoner kan ikke kjenne en annen, eller så må man være så dyktig at man ikke sier noenting.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hvis du ser det på den måten, men likevel kan en såkalt sannsigerske si til deg noe som stemmer og som du håper på, og da kan du ta valg du ellers ville unngå å ta.

Jeg er mer skeptisk til å spå enn til å bli spådd, fordi jeg ikke kan tro på alt, men jeg lar meg aldri spå mer og ikke spår jeg heller mer.

Du kan se det på den måten: Du gir velmente råd til en venn som er dypt nede, og sånn og sånn er det. Da følger kanskje din venn dine råd, i alle fall om dere er flere som sier det samme. Ikke?

Men så ringer han til oss, og prater ikke til dere. Utfallet blir det samme. Han velger ikke selv, og følger andres veiledning, og spåkoner kan ikke kjenne en annen, eller så må man være så dyktig at man ikke sier noenting.

:)

Det kommer vel litt an på hva man ønsker å bli spådd om. Selv blir jeg kjempeoverrasket når det plutselig viser seg å skje, kanskje ett år etterpå. Ting jeg aldri ville trodd skulle skje, og som jeg overhodet ikke engang har planlagt eller tenkt på. Men så husker jeg spådommen..

At man ikke tar egne valg gjelder da ikke bare overfor spådommer, se bare her inne! Folk spør om alt og noen tar vel kanskje heller ikke så veloverveide egne valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel litt an på hva man ønsker å bli spådd om. Selv blir jeg kjempeoverrasket når det plutselig viser seg å skje, kanskje ett år etterpå. Ting jeg aldri ville trodd skulle skje, og som jeg overhodet ikke engang har planlagt eller tenkt på. Men så husker jeg spådommen..

Og så kan jeg jo legge til at jeg fortsatt tar egne valg da, selv om utgangspunktet stemmer med spådommen og således kunne ha hindret meg i det..Det er bare som å komme til et veikryss, der veikrysset er spådommen, mens en selv velger veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte en gang til ei som som sa jeg fikk ett valg snart. Det gikk jeg rett på, for etter en liten stund fikk jeg ett ganske stort valg jeg måtte ta. Men herregud. Livet handler jo om å velge!! Ganske bortkastet penger følte jeg!

Henning Hail Lee Yang er ganske kjent spåmann:)Har aldri prøvd han selv..men har litt lyst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte en gang til ei som som sa jeg fikk ett valg snart. Det gikk jeg rett på, for etter en liten stund fikk jeg ett ganske stort valg jeg måtte ta. Men herregud. Livet handler jo om å velge!! Ganske bortkastet penger følte jeg!

Henning Hail Lee Yang er ganske kjent spåmann:)Har aldri prøvd han selv..men har litt lyst:)

Han er den mest useriøse jeg har vært borti ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fascinerende at folk tror på slikt i 2009. Spåkoner og horoskop snakker så generelt at sjansen for at ting stemmer er veldig stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fascinerende at folk tror på slikt i 2009. Spåkoner og horoskop snakker så generelt at sjansen for at ting stemmer er veldig stor.

Vel, jeg synes ikke de har vært generelle når de både kan nevne spesielle interesser og til og med noe med min jobb! Ei sa at min kjæreste ville ha tilknytning til min jobb, og det stemmer! Det er bare det at jeg faktisk har truffet to menn med tilknytning til min jobb! Vi jobber i samme bransje forskjellige steder i landet, og sjansen for dette skulle vel vært mininal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...