Gå til innhold

Spåkoner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Seriøse "spådamer" finnes ikke, alt er svindel og bedrag, lure mest mulig penger fra folk.

Hadde noen kunnet se inn i fremtiden, ville vedkommende kunne ta kontroll over hele verdensøkonomien i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest nå.
Ja, Teletopia ringer spådamen og blir spådd. Dette skjer innimellom og ikke bare en gang. Dem som jobber på teletorg blir derfor testet hele tiden. Jeg vet om flere som har fått stengt linjen sin etter slike kontroller.

Det er ikke snakk om å gå kurs ELLER at noen går god for deg, du må ha begge deler + referanser fra folk som du har spådd.

De som har hatt sexlinjer før er tilknyttet dem som sender regning etter samtalen altså det blir ikke belastet på telefonregningen. Altså har de ikke 829-nummer, men de har nummer som begynner på 21. Når man vet det, kan man unngå disse.

Dette er bare tull!

Jeg har jobbet i denne bransjen i flere år,så jeg har vel bedre grunnlag for å utale meg en de fleste andre.

Ja! det finnes meget seriøse og skremmende treffsikkre spåfolk på spåtellefoner.

Jeg har selv fått tilbakemeldinger fra kunder som har vert tvilere,men har fått sjokk over hvor bra ting stemte.

Jeg har fått tilbakemeldinger fra folk som har mistet ting,hvor spåfolk har fortalt dem nøyaktig hvor de skal lete,og det har stemt 100%.

Nei! uansett om de jobber for teletopia,teletorg eller private,kvalitetskontrollen er elendig,er man overbevisende og flink til å prate for seg er det nokk.

Jeg vet om meget annerkjente spåfolk som holder kurs,spurte hva som måtte til for å lære å spå,fikk til svar:30.000 og Tro som kan flytte fjell. :forvirret:

Så et kursbevis kan du tørke deg et visst sted med!

Jeg har opplevd kunder som har blitt så hekta att de ikke kan fåreta seg noe som helst, uten først å ha ringt spåtelf.

Jeg har erfart att de du leser om i media,som dyktig spåmann/spådame.

Hva sier ----- om 2007 osv.

Er utrolig dårlig til å spå,men flinke til å prate for seg.

Jeg vet om spåfolk som er så flinke att de faktisk sammarbeider med politiet.

Det finnes så absolutt meget dyktige spåfolk der ute, dessverre er de i fåtall.

Å ringe, eller oppsøke en som spår er gambling,å finne de få som er treffsikkre er som å lete efter nåla i høystakken.

Mit råd: ikke ring, med mindre du har fåt annbefalt en av noen du kjenner.

Og ringer du,så ring 1 gang.

Lurer du på et økonomisk spørsmål,så kan jeg spå deg att det lønner seg å la vær å ringe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere ble disse tjeneste refererert til som spill/underholdning, men det var før. Nå heter de kvalitetskontrollerte tjenester. Og ja, folk blir kontrollert! Men den som blir kontrollert blir ikke alltid informert om det. Teletopia ringer og later som om de er en vanlig kunde og blir spådd. På den måten sjekker de at spådamen ikke haler ut tiden, snakker rundt grøten, healer, snakker om andre ting og sjekker at hun virkelig kan spå.

Jeg jobber i denne bransjen også, så jeg vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på om noen av dere har erfaring med spåkoner som man kan ringe inn til, og eventuelt kan anbefale noen.

Vet ikke om jeg tror så mye på sånt, men det kan være fordi jeg ikke har peiling på slike ting. Jeg er i en vanskelig situasjon for tiden og kunne hatt behov for litt veiledning, så derfor vurderer jeg å ringe en sånn synsk. Men det koster jo MASSE penger da, derfor spør jeg her først.

Ønsker ikke en haug usaklige svar..

Det sitter bakmenn på disse linjene og hover inn penger. Mange av spåkonene har 20 min opplæring...ja du leser riktig.

Eter at teletorg kom så ble det enormt mye synske i Norge. Påfallende?

det er svært få synske i Norge. ikke alle er synske heller,men har en sterk intuisjon.

En god vennine kunne sikkert gitt deg like kloke svar, helt gratis. Du kan ringe mental helse eller en av tlf som kirken har. Der sitter det mange kloke mennesker.

De som kan spå i kort og de som er "synske" de averterer aldri med at det koster penger. de gjør det for å hjepe folk. Nå skal det sies at det er vel et par seriøse som er på teletorg,men det er så synd de annonserer på samme plassen som de alle andre 140 stk. Særlig i Dagbladet var de hyppig en stund. Leser ikke db nå, så jeg vet ikke.

Når du ringer teletorg så får de kun holde på i 20 min, så skal det brytes. Innledende så går det veldig mange min bort i svada. Har du litt peil, så hører du det er kontrollspørsmål.....som blir et svar lengre ut i samtalen. Når tiden holde på å gå ut, så kommer det VELDIG intr og nyttig for deg,men da må du ta samtale nr 2...

Mitt råd, glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammel bruker
Dette er bare tull!

Jeg har jobbet i denne bransjen i flere år,så jeg har vel bedre grunnlag for å utale meg en de fleste andre.

Ja! det finnes meget seriøse og skremmende treffsikkre spåfolk på spåtellefoner.

Jeg har selv fått tilbakemeldinger fra kunder som har vert tvilere,men har fått sjokk over hvor bra ting stemte.

Jeg har fått tilbakemeldinger fra folk som har mistet ting,hvor spåfolk har fortalt dem nøyaktig hvor de skal lete,og det har stemt 100%.

Nei! uansett om de jobber for teletopia,teletorg eller private,kvalitetskontrollen er elendig,er man overbevisende og flink til å prate for seg er det nokk.

Jeg vet om meget annerkjente spåfolk som holder kurs,spurte hva som måtte til for å lære å spå,fikk til svar:30.000 og Tro som kan flytte fjell. :forvirret:

Så et kursbevis kan du tørke deg et visst sted med!

Jeg har opplevd kunder som har blitt så hekta att de ikke kan fåreta seg noe som helst, uten først å ha ringt spåtelf.

Jeg har erfart att de du leser om i media,som dyktig spåmann/spådame.

Hva sier ----- om 2007 osv.

Er utrolig dårlig til å spå,men flinke til å prate for seg.

Jeg vet om spåfolk som er så flinke att de faktisk sammarbeider med politiet.

Det finnes så absolutt meget dyktige spåfolk der ute, dessverre er de i fåtall.

Å ringe, eller oppsøke en som spår er gambling,å finne de få som er treffsikkre er som å lete efter nåla i høystakken.

Mit råd: ikke ring, med mindre du har fåt annbefalt en av noen du kjenner.

Og ringer du,så ring 1 gang.

Lurer du på et økonomisk spørsmål,så kan jeg spå deg att det lønner seg å la vær å ringe :)

Kan du så fortelle meg, hvordan det har seg at en dame som er alkoholpåvirka kan sitte på linja - hvis kontrollen er så god som du vil ha det til ?

Burde ikke kroken ha vært hekta på den døra for lengst ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke si at all teletorgtjeneste er humbug. Det finnes humbug der, ja, men man ikke si at alt er humbug. Jeg har selv jobber på linje i 10 år og hadde ikke vart så lenge hvis jeg ikke kunnet det jeg skal. Ofte når jeg spår noen kan jeg beskrive rommet de sitter i, personen selv, jeg kan finne ting de har mistet, jeg kan si ordrett hva en person kommer til å si til dem. Dette kan jeg ikke gjette meg til. Så ikke kall alt for humbug. Det er ikke riktig.

At noen kan sitte beruset på linjen det vet jeg ikke noe om, men som en sammenligning kommer det også politifolk og leger beruset på jobb. Det vil alltid være noen som faller igjennom kontrollen. Men der er likevel kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på om noen av dere har erfaring med spåkoner som man kan ringe inn til, og eventuelt kan anbefale noen.

Vet ikke om jeg tror så mye på sånt, men det kan være fordi jeg ikke har peiling på slike ting. Jeg er i en vanskelig situasjon for tiden og kunne hatt behov for litt veiledning, så derfor vurderer jeg å ringe en sånn synsk. Men det koster jo MASSE penger da, derfor spør jeg her først.

Ønsker ikke en haug usaklige svar..

Du sier du har problemer i livet ditt og trenger litt veiledning. Og jeg må si at en spåkone løser neppe noen store problemer for deg. Svaret ditt har du i deg selv og det er opp til deg å finne ut av det. Det trenger ikke være dumt å bruke andre, men isåfall må hensikten å bruke andre som et verktøy for å se ting klarere selv. Ikke for at de skal gi deg et svar uten å kjenne deg. Her kan tarot med god hensikt brukes, for det gir deg ikke svaret men gjør at du og den som spår deg kan få frem svarene som du allerde har. Selv har tarot gitt meg mye innsikt i meg selv, men det har vært mye fordi den som har spådd meg og tolket kortene sammen med meg, også har kjent meg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere ble disse tjeneste refererert til som spill/underholdning, men det var før. Nå heter de kvalitetskontrollerte tjenester. Og ja, folk blir kontrollert! Men den som blir kontrollert blir ikke alltid informert om det. Teletopia ringer og later som om de er en vanlig kunde og blir spådd. På den måten sjekker de at spådamen ikke haler ut tiden, snakker rundt grøten, healer, snakker om andre ting og sjekker at hun virkelig kan spå.

Jeg jobber i denne bransjen også, så jeg vet hva jeg snakker om.

Jeg har også jobbet i bransjen,og vet hva teletopia gjør med de som ikke er treffsikkre. :ler:

Endret av monikabrx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også jobbet i bransjen,og vet hva teletopia gjør med de som ikke er treffsikkre. :ler:

Ja, de får linjen stengt. Jeg vet om flere det har skjedd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en spådame som ga meg et ganske bra tilbakemelding. Mye av det hun skrev stemte. Hun svarer via mail, men tar betalt da. Det som var positivt med henne var at hun utdypet de tilbakemeldingene som jeg ikke skjønte, uten å kreve mer selvfølgelig. Hun hadde fastpris http://ww.carolina.no er siden og ble anbefalt av noen andre venninner av meg som også var veldig fornøyd.

Klem

Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er noen som kan spå, ja. Men jeg tror man kan kaste bort mye penger på å ringe spålinjene. Man må finne frem til noen som man har hørt fra andre at er dyktig og treffsikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og mens vi er innepå spåing..

satt her en dag og så på mess tv (eller halvsov i senga var det vel) der hun spådama deres var med. En innsender spurte om hvordan hun kunne spå dem over tven bare ved hjelp av fødselsdatoen deres...?

fikk da til svar at hun peilet seg inn på dem og leste dem ved hjelp av kortstokken.. men hvordan kan hun "se" dem over tven i løpet av 5 sekunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noen som kan spå, ja. Men jeg tror man kan kaste bort mye penger på å ringe spålinjene. Man må finne frem til noen som man har hørt fra andre at er dyktig og treffsikker.  :)

Ikke alltid det funker heller da. De som evt jeg liker, passer ikke til min venninne. Og omvendt.

Tror man må følge sin egen magefølelse her. Men allerhelst la være å ringe.Blir spart for noen frustrasjoner da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har selv blitt spådd men da ikke per tlf. jeg gikk til prana instituttet å ble spådd i tarot av en dame som jobber dær å det stemte grusomt :overrasket:

Jeg tror selv jeg ville dratt til noen som er annerkjente enn å ringe :) ..forhør deg med folk om hvem som kan finnes i området nær deg..det er det beste tipset jeg kan gi.

Finnes nok flere usæriøse på markedet men oxo mange gode så forhør deg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaringer, men jeg er skeptisk til slike ting. Det er merkelig at det aldri er slike synske (spåkoner) som vinner i lotto ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig rart at de ikke vinner i lotto. De synske evnene kan nemlig ikke brukes på å "se" lottotall. Det er fordi det er ikke derfor de har fått evnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg ser på det som å ringe til Julenissen som vi gjorde da vi var små, bare med en høyere pris!

Pølsevev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...