Gå til innhold

om frp og analfabetisme

ivanka

Anbefalte innlegg

det var jo en ytterst pussig konklusjon, da det såvidt jeg har registrert bare er jeg blant de reg. brukerne som konsekvent boikotter shift-knappen, og såvidt meg bekjent har jeg aldri stemt sv eller hevdet å gjøre det.

nydelig frp-logikk fra mannen bak 'påenget' ovenfor.

vær så snill å fortsette med å bekrefte fordommene mine, gjerne på sedvanlig dansk. du kan godt skrive 'påeng' i alle meldingene dine også. make my day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det er typisk at Frp'ere nesten alltid beskylder dem som kritiserer Frp for å være kommunister.

så du nrk-innslaget om han Frp-mannen som var leder for et lokallag på østlandet og som var en stor fan av Bush. Han presterte å kalle Kerry for en kommunist

Frp-folk har lav intelligens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Hvem, sa du? Er du en dum rasist, også, siden du trenger å gruppere folk før du vet hva de står for? Du putter folk i boks litt for tidlig, dumme unge.

Av alle dårlige og tilbakestående mennesker jeg har møtt, er det to grupper som står frem som de aller verste: anti-rasister verden over, og anti-FrP'ere i Norge. Ingen av menneskene i disse gruppene er _individer_. De _har_ ikke meninger. De bare gjentar ting andre sier. Stiller man dem spørsmål, svarer de med partiboksitater eller tekst fra andres politiske taler. De aner ikke hva rasisme går ut på -- og de beviser det gang på gang ved å være de verste klysene av gruppetenkere som finnes. De synes alle FrP'ere er dumme som ikke liker folk med en annen hudfarve, men de _selv_ skal ha rett til å synes alt _de_ tror er FrP'ere er dumme. Det er jo så tilbakestående at det er til å skrike av, men anti-rasister og anti-FrP'ere skjønner bare ikke at det er noe galt i å stemple folk basert på ens egne inntrykk av dem -- det er bare hvis noen bruker _hudfarve_ til dette at de skriker opp. I mine øyne må det være slik at dersom du er mot rasisme, er du _også_ mot andre former for stupid stempling av mennesker basert på deres tilsynelatende gruppetilhørighet, men dette gjelder dessverre ikke anti-rasister og anti-FrP'ere. De ubegripelig dumme menneskene som gyver løs på FrP er sannelig det verste pakket vi har i den norske politiske hverdagen. En behøver ikke være tilhenger av FrP for å se eller mene dette, men i de styggdumme menneskenes hoder som tror at alt som ikke er mot FrP, er for, klarer de ikke å se at det går an _argumentere_ mot FrPs politikk. Disse undermålerne er _nødt_ til å opptre som flokkdyr og ose av pre-intelligente følelser. De klarer ikke å _tenke_, de må _føle_ at FrP at fæle. De må ha folk rundt seg som er _enige_ med seg om at FrP er fæle for å klare seg. Deres liv er definert av forakten for FrP. Det er ingen praktisk forskjell på dette å folk som Tvedt som mener at det er innvandrerne som er skyld i alt, eller på rasister som mener at alt er de svartes feil. Anti-raistene og anti-FrP'erne er de laveste av de lave som uttaler seg i politikken. De _er_ det verste av det de kritiserer. Dumme mennesker som lar sine følelser ta fullstendig kontrollen over dem har det med å føle seg veldig hjemme i slike gruppetenkerleire. Enten de er dumme rasister eller dumme anti-rasister, har de det felles at de ikke forholder seg til andre mennesker som individer, bare som om de var like mye flokkdyr som dem selv. Det er aldeles forjævlig ekkelt å se på. De er som _rotter_!

Det er ikke noe vanskelig å skjønne at en rasist er litt mentalt avstumpet, men når folk som er så hårsåre og selv så mentalt avstumpet at de klarer å tro at alt det _de_ tror er rasister skal mishandles, plages, ertes og utsettes for allverdens rare uskaligheter, da må man begynne å lure på hva som gikk galt med disse menneskene og når.

Ivanka er den typen dumme, dårlige menneske som tror at folk er FrP'ere fordi de argumenterer mot de som argumenterer mot FrP. Herregud! Hva for slags ufattelig uintelligent verden er det et slikt menneske lever i? Hvordan klarer et menneske å tro at bare fordi man ikke liker at noen idioter banker en annen at man er tilhenger av noe den som blir banket mener? Hvor ubegripelig kortsluttet i hodet sitt er sånne mennesker som Ivanka som klarer å putte folk i bås basert på så enkle ting? Jeg mener, det er jo helt _sykelig_ å se så trangsynte kjøtthuer reise seg og si noe som helst.

_Finnes_ det noe verre menneske enn det som både er motstander av rasisme _og_ stempler alle de hun ikke liker som rasister? Finnes det, Ivanka?

Dette var et pre made innlegg fra anti psykopatisk senter, passet utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

mmm, jeg blir så imponert av mennesker som hevder at alle som er uenige med dem ikke har egne meninger, når det eneste de selv makter å bidra med er å klippe og lime andres meninger. da føler jeg meg veldig truffet, liksom. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valhalla sier at en gruppe(to grupper faktisk) mennesker er dumme, fordi de selv sier at en annen gruppe mennesker er dumme.

Valhalla slår seg selv litt i hodet her, enten h*n har skrevet det selv eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En typisk Hagen:

jamen, det sa jo vi allerede i nittenhundreogblomkål...( eller et annet årstall)... og da jubler alle tilhørerne. Hill - hill! Ja det sa han allerede den gangen, og han fikk rett, gjorde han ikke?

Ved nærmere ettersyn, har han som regel aldri sagt det... men de kjøper det vet du - de kjøper det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...