VesleBråka Skrevet 13. mars 2003 #21 Del Skrevet 13. mars 2003 Eller er du redd noen skal komme å kreve noe av deg? Det er det vi i FrP vil, så jeg skjønner du er redd. Kanskje du må jobbe for å få lønna du? Er det ikke litt dumt at dere rekrutterer så mange velgere blandt arbeidsledige og uføre da, når dere har tenkt å vrake tilværelsen deres? Og å hive ut en neger eller to (for å bruke deres interne terminologi) vil nok ikke løse arbeidsledighetsproblemene i Norge i en håndvending. Muliggens kan billigere sprit hjelpe litt, så husker ikke velgerne hva dere lovte dem dagen før... Dere kan kutte velferdsbudsjettene velgerne deres nyter godt av, og be dem skaffe seg en jobb. Finnes ingen jobber? Hæ? Hæ? her har du en sixpack, og SKAFF DEG EN JOBB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #22 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det ikke litt dumt at dere rekrutterer så mange velgere blandt arbeidsledige og uføre da, når dere har tenkt å vrake tilværelsen deres? . De rektutterer også en stor del fra psykriatrien :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 13. mars 2003 det som er så festlig, er at i ca 5 uker har jeg ventet på at en frp'er skal komme her og motsi meg med et slags saklig argument. venter enda. vet ikke helt hva det sier om analfabetismehypotesen min, men den er ikke akkurat avkreftet, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #24 Del Skrevet 13. mars 2003 Sitat slettet. Hege (mod) uttalelse fra en FrP stemmer... ? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. mars 2003 #25 Del Skrevet 13. mars 2003 uttalelse fra en FrP stemmer... ? eller? Nei. Stemmer overhodet ikke FRP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uglyUlf Skrevet 13. mars 2003 #26 Del Skrevet 13. mars 2003 Sitat slettet. Hege mens du kan kalle folk som er uenig med deg både det ene og andre. Og du jeg får så vondt i hodet av denne ropinga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. mars 2003 #27 Del Skrevet 13. mars 2003 Du har ikke noe du skulle ha sagt lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 14. mars 2003 #28 Del Skrevet 14. mars 2003 Slettet. Hege (mod) Jeg blir så jævla nysgjerrig på hva som har stått i de slettede innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 14. mars 2003 #29 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg stemte Frp i 1983. Det var en som skrev at Frp ville kutte velferdsbudsjettene, men det vil de jo ikke. Frp har blitt et utgiftsparti (betegnelse Hagen tidligere brukte på SP og Krf og kanskje noen andre partier også), i likhet med nesten alle andre partier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 14. mars 2003 #30 Del Skrevet 14. mars 2003 Ivanka, du er genial! Lo godt da jeg leste denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 16. mars 2003 #31 Del Skrevet 16. mars 2003 Hva med at Frp vil slå sammen noen av tulledepartementene da, man trenger jo ikke BÅDE landbruksdepartement OG Fiskeridepartement, man kan jo kjøre det sammen til et stort "grisgrendte strøk" departement, for alle subsidier skal jo vekk uansett, og de bransjer som ikke klarer seg uten,- vel sorry, finn deg en annen jobb. Vi skal importere fra der det er billigst, om folk i Norge har jobb eller ikke spiller ingen rolle. Og arbeidsledighetstrygd, vel sorry. Finn deg en jobb. Tror Frp må innse at vi bor i ei steinrøys nesten oppå nordpolen, og det koster litt mer å produsere her. (Carl er jo overbegeistra for amerikansk republikansk politikk, og de synes velferd er sløseri på late tapere, så det hadde jo vært kos. Har du ikke råd til sykeforsikring, så får du bare sitte der med hjerteinfarktet ditt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 21. september 2004 jeg føler at denne tråden bør pustes nytt liv i. problemstilling: bør funksjonelle analfabeter fratas stemmeretten? bør de fratas retten til å stille til valg? er det ikke litt skummelt at per sandberg, frps innvandringspolitiske talsmann, til stadighet blander begrepene 'etisk' og etnisk'? og at han ikke vet hvem utenriksministeren i usa er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #33 Del Skrevet 21. september 2004 ...eller at samme Sandberg heller ikke alltid er like stø når det gjelder den lille nyansen mellom ordene nevrotisk og erotisk. Krisen i psykiatrien blir mer underholdende med slike folk i fremskrytte posisjoner, så jeg synes han skal få lov til å fortsette en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 21. september 2004 sandberg er jo egentlig helt perfekt som belegg for åpningshypotesen min. tror ikke han hadde vært ute og markert seg så veldig enda da jeg startet denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 21. september 2004 #35 Del Skrevet 21. september 2004 Og dette kommer fra en selverklært anarkist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 Forfatter #36 Del Skrevet 21. september 2004 kan ikke du, som frp-velger, forklare hva du legger i 'anarkisme'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 21. september 2004 #37 Del Skrevet 21. september 2004 Vel sånn ut i fra hva jeg ser deg skrive tenker jeg ikke på en intelektuell anarkist som vet hva det går ut på,jeg tenker på en av disse hettekledde pøblene som kaster stein på politiet og raserer mcdonalds,har jeg rett eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 21. september 2004 de er ikke anarkister, de er bråkebøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 21. september 2004 #39 Del Skrevet 21. september 2004 De kaller seg anarkister,ikke skyld på meg for å ta deg for en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. september 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 21. september 2004 jo, det er det jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå